Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

@onns har de fått patchet xb1 releasen enda, eller sliter de fortsatt der? Google skillsa mine kom til kort. :stuck_out_tongue:

1 Like

Tilbake på 11 tallet nå…

oppgangen i går var nok en typisk trader-oppgang.meldinga var ikke så bra. Det virker som om star ennå ikke har funnet sitt nye nivå.

Positivt med den ign-anmeldelsen og ikke minst litt mer info om bugfix på xboxone. på tide!

Mener du at Starbreeze var først ute med dette? :slight_smile:

Jeg har fortsatt ikke forstått om VR skal integreres/støttes i co-op spillet, eller om dette blir en egen utgivelse

lol… Ja noe av det man kan lese her er virkelig råmorsomt :stuck_out_tongue:

Onns
Det er ikke greit for meg at du blander samtaler her med Hegnar. Hvis jeg skriver noe her som du vil poste på Hegnar så vil jeg at du spør meg først. Ok? Vi er liksom en litt mer sammensveiset gjeng her enn på HO og av og til er det jeg skriver ment kun for dere.

Trollets sanne natur kommer for en dag. :smile:

1 Like

Jøss… Filosofi?

Jeg ser ikke så mye folosofi i det du poster over. I den grad man skal kommentere på andre (og det tar du deg frihet til så til de grader i posten over) så vil jeg si at jeg ser ikke noe annet i hyperpostingen din i dag enn en ertekrok som godter seg over de napp han får på et forum hvor en del folk har tatt en posisjon som i øyeblikket er rødt. Ellers så kaller de det ikke bare forum trolling? Jaja, ikke vet jeg, men selvinsikt kan være av verdi her.

Jeg er ikke redd for det. Men når man spør fint om en ting og han da reagerer med å forsøke å bruke det mot meg så…

Alle snakker dritt på HO. Derfor kom vi her. Men er det dritt her også så kutter jeg ut dette forumet og finner et nytt.

2 Likes

Ser at folk på Placera fortsatt snakker om denne såkalte bunnen som liksom har blitt laget pga av at DB kjøpte noen aksjer på det som nå tilsvarer 15.25. Da vil jeg anbefale å heller se på snittet av alle kjøpene (dvs litt over 9 SEK) som en grei pekepinn på en fundamental verdi av Starbreeze som kursen så klart kan svinge over og under.

Jo den er annonsert til 2015 (edit), det var ikke en del av planen min, men jeg tror likevel vi rekker å komme ned på et greit nivå til høsten når folk får se Crimewave tallene svart på hvitt.