Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Håper du er sulten :smile:

3 Likes

Det morsomme er at selv med dette fallet, så er vi først nede på snittprisen jeg solgte meg ut på i dag (18,75/1,5 = 12,5). :wink:

1 Like

Ja, den er jo fortsatt +135% bare i år. Dette er bare et lite hakk foreløpig.

Avanzamannen (en av de om har anbefalt Starbreeze) trader 400 MSEK på en dag

https://twitter.com/AvanzaMannen/status/615912847248371712

Kursen ser ut til å virkelig begynne å rakne nå. Målen for shorten min er innen rekkevidde. 2/3 skrell fra topp. Hovmod står for fall antar jeg…

2 Likes

Solid reaksjon opp på det for å si det sånn. :smiley:

1 Like

Ja, men mitt syn er det samme. fortsetter det videre opp i morgen ser det litt lysere ut, men jeg er fortsatt negativ til aksjekursen de neste månedene, spesielt er jeg redd markedet ikke kommer til å like neste rapport.

Legger seg “pent” under SMA50 i dag?

Tja, det var “golden cross” på ca 13kr, som egentlig burde fått @holmes til å holde på aksjen på veien oppover hvis han brukte TA. Det er jo et signal om kraftig videre kursøkning.

2 Likes

Helt klart! Jeg solgte fordi jeg syntes den var dyr basert på fundamental analyse. Veldig dumt :slight_smile:

Grunnleggende feil, TA “fungerer” fordi den måler etter beste evne tidligere handlingsmønster og basert på forskjellige teorier så forsøker man å lage en prognose på fremtidig handlingsmønster og psyke.

Ergo dersom færre tror på TA i en aksje vil også TA endre seg og reflektere dette…

2 Likes

selvfølgelig ikke…

TA reflekterer psyke og handlingsmønster.

Et selskap kan fremdeles levere gode og dårlige resultater.

Anse TA som en måte å forsøke å spå hvor saueflokken går.

4 Likes

Så du følger heller ikke trender?

2 Likes