Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Haha… Ingenting??? Ble først litt flirfull, men så kom jeg jo på at du er mannen som ikke leser regnskap.

Så la meg spørre deg hva er P/E på starbreeze nå? Hva er normal P/E for et selskap som leverer stabile overskudd og har gjort det de siste 10 åra? :smiley:

1 Like

Ja men hva med bunnlinjen? Jeg tror bunnlinjen for PD2 prosjektet har blitt mindre og mindre med økende utgifter.

2 Likes

Bunnlinjen til pd2 er nok ok, men totalt så blir den nok litt dårligere fremover. (Ikke dette kvartalet, det blir nok ganske pent)

1 Like

Hørte en gang et uttrykk som sa ‘forelskelse gjør en blind’.

?? OMG. Du skjønte ikke det jeg sa om 10 år? Du vet virkelig ikke hvordan du kan synse ut fra et selskaps historie og bunnlinjen hva P/E, marketCap og pris pr aksje burde være? Er du virkelig der, “shiny new article” ja denne skal opp? Hva som blir igjen, det betyr tydeligvis ikke en dritt? :smiley:

Du får beklager. Jeg avslutter denne meningsløse diskusjonen her. Så får du lime inn 100 nye artikler om dill og dall i mellomtiden. Du er tydeligvis fast bestemt på å lære the hard way. :smiley:

3 Likes

Fortsatt… Nei… Prøv igjen?

1 Like

Jeg tror at innerst inne er dere to veldig glade i hverandre. Klarer neste ikke la være å ta på hverandre.

Litt som mine 2 unger når de er litt for trøtt og sliten…

6 Likes

Patch ute, men mange klager over at det fortsatt ikke fungerer

2 Likes

Josh Engle ‏@josh_ramner for 21 timer siden
@PAYDAYGame it does not work. The freezing is fixed but still can’t join a game. I have joined 3 out of 30 attempts.

1 Like

Uff, det er mange som klager over at dette ikke fikset problemene deres. For dårlig rett og slett.

edit :
Hele handteringa av dette problemet her har vært feil etter min mening. Tabber du deg ut så legger du deg langflat. CEO eller noen andre burde kommet tidlig med beklagelsesbrev og med en gulrot til xboxone-spillerne. Så burde det vært omtrent daglige updates med status på bugfixingen.

2 Likes

Det spiller jo knapt noen rolle hvem sin skyld det er, det er og blir Starbreeze sitt problem. Dette viser at de fortsatt ikke har så god kontroll på konsoll som de har på PC.

2 Likes

Blir morsomt å se hva hele crimewave fiaskoen blir skrevet ned med og hvor hardt det går ut over EBIT. :smiley:

2 Likes

Hva forventer du i Q4?