Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Enkeltkvartaler? Hvis jeg ser på hele året synes jeg fortsatt Starbreeze ser dyrt ut, men Q4 kan bli OK tror jeg, men trolig dårligere enn markedet har priset inn i et sinnsykt forventningsrally denne våren

Ja, det kan sikkert bli bra på sikt, men kjøper ikke før til høsten.

StarBreeze skal ned i kjelleren.

2 Likes

Skal altså prises til over 6 milliarder uten å levere overskudd av betydning?

Kan du ikke heller bare få hjelp, ta et kurs eller no?

lol… Du har virkelig ikke peiling på hva sammenheng mellom pris på et selskap og forventet bunnlinje er.

1 Like

Hva er problemet med å ta skattesmellen om du selger med så stor gevinst?

Ja… Ryktet er at de bruker fargene blå rød og lilla… Løp å kjøp!!! :smile:

Håper det går bedre under Starbreeze sine vinger :smile:

2 Likes

Ser ut som Eva i styrelsen köpt 27k aktier också? Styrkebesked att se att de tankar på sig lite.

3 Likes

Litt på kanten at de får handle nå siden markedet ikke har fått noe informasjon om hvordan det har gått med Crimewave og samtidig veldig usikker informasjon rundt lanseringstidspunkt av PD2 mobile.

Men det at de kjøper litt er helt klart positivt for aksjen.

3 Likes

Ser ikke Payday 2 her (oppdatert 6. juni)

http://www.vgchartz.com/preorders/

'40. plass har 21.700 solgte.

innsidekjøp kan øke P/E for et selskap med P/E i normal range. For et selskap hvor strikken allerede er tøyd og/eller slitt som for SB, så har innside kjøp ingenting/lite å si. Jeg tror market tar dette som den finten den er… “Se se folkens, nå har jeg kjøpt for 50 000, kan dere øke selskapet mitt sin verdi med en halv miliard nå?”… Det er begrenset hvor lenge de kan holde aksjonærene for narr uten å levere solid bunnlinje… Emisjon etter emisjon, det neste blir vel C aksjer…

Jeg bare lurer, når skal balongen sprekke?

1 Like