Relativt sikker på at det blir litt overtid på en del folk hos SB denne helgen
Jeg har fått et par lobbyer etter problemene begynte men det tar “litt” tid. Ser også ut som om jeg fikk xp for den runden jeg hadde nå.
Relativt sikker på at det blir litt overtid på en del folk hos SB denne helgen
Jeg har fått et par lobbyer etter problemene begynte men det tar “litt” tid. Ser også ut som om jeg fikk xp for den runden jeg hadde nå.
Funker for noen men ikke alle.
Tenkte akkurat på det. Crunch er tilbake. Sikkert vanskelig å finne ut av fordi problemet oppstår ved høy load.
Ikke så rart den faller på steam gts når de har mye serverproblemer…
Begynner å bli litt krise for Star nå
Altså, de gjør det veldig vanskelig å bygge moment når halvparten av markedet ikke får spilt.
Spørsmålet mitt er om de klarer å holde på interessen, så når de har fått fikset problemene (til neste fredag?), så klarer de å generere salg?
Det er litt sprøtt at de klarte dette med Payday 2 som hadde et budsjett på type 30 MSEK.
PD2 var P2P.
Men rimelig krise at fredagen i åpningshelgen ryker.
Får vel handle aksjer godt under emi kurs på mandag, om dette fortsetter
herregud dette er jo tragikomisk. Verste av alt, er jo at gameplay er bra, og folk har virkelig lyst å spille…
Er det Nebula opplegget som streiker eller hva er det? De skal vel ikke finne opp matchmaking på nytt går jeg utifra.
De bruker en ny aktør som løser crossplay på en god måte. Mistenker PD3 er største launch som bruker den løsningen.
Og det er nok over en million spillere som hamrer løs.
Vært på reise. Kom hjem no. Prøver å logge meg inn… Nope… Like greit å gjøre det, bedre det enn å prøve å få dårlig matchmaking ….
Mulig kjøpsanledning Mandag… men tenker anyway at dette ser Lovende ut for Payday med litt Lange briller. Dette Løser de… Men jeg håper de venter til de er helt sikre neste gang…
Men hva Fader Nebula… Makan…
Det jeg ikke forstår er at det tar så lang tid fra problemene oppstår til de er fikset. Steam er jo ned fra 66k til 6k spillere og tipper det er tilsvarende på de andre platformene. Hadde det kun vært et belastningsproblem skulle jo dette i teorien løst seg selv når spillertallene går ned.
Jeg tenker dette må ha noe med lagring av spillerdata å gjøre. Databaser klarer en hvis belastning, men hvis det ikke er nok cache kan det plutselig gå til helvete. Altså at datasettet blir for stort. Med en million spillere, så har det gått til h…
Eller så er det noe annet
Åja?
Jag håller med -långt under par!
Jag tror SB får vänt skutan och spelarmassan, men snacka om att börja i uppförsbacke. Detta måste de få löst NU, allt annat är helt oacceptabelt.
Detta känns som en olycklig flashback till ”back in the day” när normalen var att trixa för att få fart på multiplayer. Nu ska det bara funka. Allt annat orkar man inte bry sig om. Jag tror SB inser allvaret, men de måste dra in allt de har av resurser för att lösa upp i detta problemet. Tappar folk intresset så är momentumet borta.