Ser spillere på steam gikk fra 4146 til 9130 så kanskje det er håp ? Sjekket twitch og Redarcherlive kom akkurat inn i en lobby så enten har de gjort noe eller så har spillertallene blitt så lave at det har løst seg selv ( til det crasher igjen )
15k CCU nå
De burde ikke gå ut å si at ting er fikset, da logger jo “alle” seg på og crasher det igjen
De har ikke sagt noe jeg bare fulgte med på redarcherlive da folk i chatten begynte å si at ting fungerer igjen. Første gang jeg er glad for å se at det er over 20k spillere
Litt trist å se at de ikke klarte å fikse ting fra i går til i dag. Klarte 80k CCU i går, 65k i dag. Er vel gamepass som kneler det.
Ja det er tragisk og litt amatørmessig. De burde ikke ha launchet på alle platformer samtidig. Håper bare det fungerer nå i natt slik at US får spille litt. 25k spillere nå men burde jo vært 80-90k+
Har nok vært nærmere 1 milll som har hamret på serverene
Sant -men fortfarande för dåligt! När PD-matchmakingen tog kvällen igår spelade jag fallguys istället. 2,6M spelare på PS och matchmaking på under 40 sek
33k spillere nå på steam. Krysser fingrene for at ting fungerer bedre resten av helgen men blir ikke overrasket om vi får noen runder til med nedetid.
EDIT: Redarcher fikk nettopp
RedArcherLive fikk også nedetid i 1 min etter restart av spillet, men kom inn på andre forsøk
13814 reviews på ca 31 timer er jo OK. Synd det bare er 32% positive
Dette får konsekvenser, #6 på steam gts. Burde vært #1. Spørsmålet er om de klarer en bra helg neste uke. Det kan redde mye. Hvis ikke er man over på første DLC for å få folk til å prøve igjen.
Spørsmålet nå er vel om resten av helgen blir OK ?
Hoppas verkligen inte detta tar en vecka att fixa, 2-3 dagar tops
… jeg merker at jeg er litt pessimistisk. Tenker at hvis det var en kvikk fiks som skulle til, så burde det de gjorde i går ha løst problemet. Når det ikke er greia, så tipper jeg de trenger noen dager for å bygge om…
ca 12 timer nedetid i går og ca 6-7 nå så da blir det ca 3-4 timer i morgen ?
Nu stiger ccu kraftigt igen. Imponerande bara det att folk sitter och väntar. Fucka inte upp det här nu SB 🫵
CCU var 34k nå er den 32k. Håper det ikke er mer problemer.