Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ser spillere på steam gikk fra 4146 til 9130 så kanskje det er håp ? Sjekket twitch og Redarcherlive kom akkurat inn i en lobby så enten har de gjort noe eller så har spillertallene blitt så lave at det har løst seg selv ( til det crasher igjen )

1 Like

15k CCU nå

1 Like

De burde ikke gå ut å si at ting er fikset, da logger jo “alle” seg på og crasher det igjen :confused:

1 Like

De har ikke sagt noe jeg bare fulgte med på redarcherlive da folk i chatten begynte å si at ting fungerer igjen. Første gang jeg er glad for å se at det er over 20k spillere :wink:

Litt trist å se at de ikke klarte å fikse ting fra i går til i dag. Klarte 80k CCU i går, 65k i dag. Er vel gamepass som kneler det.

Ja det er tragisk og litt amatørmessig. De burde ikke ha launchet på alle platformer samtidig. Håper bare det fungerer nå i natt slik at US får spille litt. 25k spillere nå men burde jo vært 80-90k+

image

2 Likes

Har nok vært nærmere 1 milll som har hamret på serverene

3 Likes

Sant -men fortfarande för dåligt! När PD-matchmakingen tog kvällen igår spelade jag fallguys istället. 2,6M spelare på PS och matchmaking på under 40 sek

2 Likes

33k spillere nå på steam. Krysser fingrene for at ting fungerer bedre resten av helgen men blir ikke overrasket om vi får noen runder til med nedetid.

EDIT: Redarcher fikk nettopp

image

2 Likes

RedArcherLive fikk også nedetid i 1 min etter restart av spillet, men kom inn på andre forsøk :crossed_fingers:

1 Like

13814 reviews på ca 31 timer er jo OK. Synd det bare er 32% positive :stuck_out_tongue:

2 Likes

Dette får konsekvenser, #6 på steam gts. Burde vært #1. Spørsmålet er om de klarer en bra helg neste uke. Det kan redde mye. Hvis ikke er man over på første DLC for å få folk til å prøve igjen.

Spørsmålet nå er vel om resten av helgen blir OK ?

Hoppas verkligen inte detta tar en vecka att fixa, 2-3 dagar tops

… jeg merker at jeg er litt pessimistisk. Tenker at hvis det var en kvikk fiks som skulle til, så burde det de gjorde i går ha løst problemet. Når det ikke er greia, så tipper jeg de trenger noen dager for å bygge om…

2 Likes

ca 12 timer nedetid i går og ca 6-7 nå så da blir det ca 3-4 timer i morgen ? :wink:

Nu stiger ccu kraftigt igen. Imponerande bara det att folk sitter och väntar. Fucka inte upp det här nu SB 🫵

2 Likes

CCU var 34k nå er den 32k. Håper det ikke er mer problemer.

https://twitter.com/Volymen3/status/1705310624324981093

2 Likes

https://x.com/paydaygame/status/1705491426404888873?s=46&t=ot48_ShnO0Il9fC0xr7abQ