Blir interessant å se reviews hvis vi nå får en uke uten store problemer.
Denne var 33.33% i går kveld ( på steamdb.info ).
Blir interessant å se reviews hvis vi nå får en uke uten store problemer.
Denne var 33.33% i går kveld ( på steamdb.info ).
Går treigt med reviews når det funker, så renner det inn når det ikke funker.
Spilt endel PD3 nå han. Ganske gøy å høre på.
The Fastest Way to Farm Infamy Levels In Payday 3 - YouTube
Funket matchmaking bra i går? CCU på Steam hadde i går en jevn kurve, ikke opp og ned som alle dagene før.
Fungerte mye bedre iallefall.
Ja, mycket bättre än tidigare
Så er spørsmålet hvordan det vil fungere til helgen. Det kan jo bli en liten mulighet til å kjøre på med litt forsiktig reklame for å se om man får litt effekt…
Tenker de bare skal la ting utfolde seg i helgen, og går ting bra. Kan de øke senere.
11701-11592 = 109
23365-23353= 12
109/(109+12) = 83% positive siste timen.
Jeg hadde ikke noen problemer. Spilte primært tidlig på dagen men testet noen runder da spillertallene begynte å sige nedover på kvelden.
Utrolig drid at SB ikke hadde mer respekt for de utfordringene de hadde i open beta. Med en runde med open beta til så hadde PD3 kanskje hatt rundt 70% positive nå .
Ja, det er godt gjort å klare en så dårlig launch i 2023. Skal ikke gjenta hva som er skrevet rundt dette tidligere.
Håper de bretter opp arma å leverer varene i tiden som kommer
Nå:
11738 endring +37
23362 endring -3
Mao, umulig å se akkurat prosenten på nye reviews nå, ettersom det blir gjort om såpass mange gamle negative reviews at det blir mer enn 100% positive.
Har kursen bunnet ut?
0 stemmegivere
Vurderer du inngang holmes?
Synes det er tilnærmet umulig å spå retning her, slik situasjon er for øyeblikket og hva som vil skje videre fremover.
Tenker mye er avhengig av helgen.
går den smooth. Så er mye gjort.
Går den bais…
Bare å krysse fingrene for at det meste av trøbbel ligger bak oss.
Vil jo tro at det er enkelte nøkkelpersoner hos SB, som bør frykte for jobben sin. Om dette ikke snart ordner seg.
For at kursen skal gå opp, så må ikke bare det tekniske funke. Payday 3 må også starte å selge bedre. En 20. plass på Steam GTS holder ikke. Plasseringen er ikke nødvendigvis det viktigste, men Payday 3 må klatre på listen, ikke falle.
Ja om de klarer å reparere katastrofelansering er aksjen billig og spillet i seg kan selge bra. Samtidig har jeg en regel som jeg har fått fra Christian om å unngå å kjøpe aksjer som ligger i en fallende trend, så da er det litt for tidlig for meg å kjøpe uansett. Blir spennende å se om de kan snu denne leie starten.
Han burde brukt den regelen selv.
Tror jeg rett og slett må lage meg en skriftlig sjekkliste før kjøp og salg.