Vil si en motstand er brutt her, men ikke den andre. Kunne kanskje kalt dette en vimpel/flagg, men med en så stor pullback (50%), så stemmer det vel neppe. Det ser ut som Starbreeze har en solid plan for selskapet og med innsidekjøp av CEO, CFO, CTO og styreleder, så må jeg jo si at jeg har litt troen jeg også. Må si at det ga meg litt ro at de drev å portet heists fra Payday 2.
https://x.com/sprin02/status/1727001987966021999?s=20
Fra dagens stream. Få det ut i spillet så blir det bra.
Har vel konkludert ganske heftig med at spillet ble rushet og “NOEN” ville ha det ut i Q3.
Men nå må bare patchen komme ;D
Ser at Payday3 nå selges med 20% rabbat på steam frem til 28 november, så får vi se om det har noen særlig innvirkning på salgstallene.
Gratis DLC-er på vei da?
De sa forresten på streamen i dag at de ikke bare kunne konvertere pd2 heists så det var (nesten?) like mye jobb som å lage nytt heist. Skulle også komme mer info om patchen i streamen på torsdag. Må være greit for Almir og Elisabeth å kunne komme med info når de streamer istedenfor å komme absolutt ingenting i flere uker.
Det har skjedd noe med reviews i dag :
Godt at reviews er på vei opp igjen Virker som det går litt opp eller ned avhengig av nyhetstrøm. Ville nesten tro at det var bedre å kjøre salg når ny patch var ute og de forhåpentligvis får litt vind i seilene, men antar at de nå bare venter på sertifisering av patch til konsollene.
Jeg antar reviews går opp når de først og fremst kommer fra nye spillere.
Sjekket reviews i dag fra de som har spilt over 100timer og da var det 13 positive og 3 negative Virker faktisk som det er mange som har spilt mye som har kommet med review i dag. Vi får se hvordan det utvikler seg utover uken. Ser iallfall ikke ut som det har hatt noen effekt på spillertallene enda.
PD2 selger bedre enn PD3 på steam …
Har de kanskje aktivert noe som ber folk om review når de er ferdig med å spille eller lignende? For som du kommenterer nedenfor, det selger null for tiden.
Det står jo PD3 345 og PD2 306?
Ser PD3 har døye 500 spillere akkurat nå, og PD2 drøye 32k
Der ligger også litt av potensialet til PD3. Det gjelder bare å få PD2 spillerene over på PD3 etter hvert.
Helt korrekt.
Å kjøre Payday 3 til 20% salg uten å ha sluppet gratis DLC-en er ikke noe jeg forstår. Btw, så er reviews de siste to dagene på 75% positive.
Betyr ikke det at PD3 selger mer enn PD2 da? (Kjenner ikke til hvordan statistikken på Steam fungerer, men antok at høyere tall betyr høyere salg).
Det er plasseringen på den globale top seller listen.
Ah, ok. Da lærte jeg det. Takk.
Som også er omsetningsbasert, så når PD2 koster 27,5 kr og PD3 koster 315 kr, så må det selges 11x flere PD2 kopier enn PD3 kopier for samme plassering på listen.
… hvis ikke PD2 tallene inkluderer DLC-ene da, men tror ikke det?
anyway, #300 på listene er helt ubrukelig
Det er vel noe steam kjører hvert år på denne tiden.