Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Jeg fant det ikke i regnskapet, men så er det på svensk…

Boys in Blue kom helt på tampen av Q2, så en del av salget av den dlc`en har nok blitt ført i Q3. I tillegg har vi Houston Breakout og Fear and Greed, samt jevnt stigende plassering på Steam GTS. Vil tro PD2 inntektene faller, men totalt bør inntektene fra Payday øke (forhåpentligvis betydelig).

Har 600 tusen aksjer, ingen krise om det ikke går veien og bra oppside herfra om de får snudd skuta

1 Like

Det er jo virkelig fin oppside her hvis de klarer å få snudd det ja.

Jeg driver basically å daytrader aksjen inntil jeg får en inngang fulgt av en grei oppgang tenker jeg. Har egentlig funnet ut at det er den tryggeste måten å ta inngang i aksjer som jeg ikke vet hvor vil gå på sikt. Dette er ikke akkurat Reach Subsea, Kitron eller Nekkar. :stuck_out_tongue:

Litt TA: En liten konsolidering nå.

Litt FA:

image
49:32 i går, eller 60% positive.

64% positive siden patchen, men mest positive i starten.

Orker du å følge med på aksjen hver dag? :sweat_smile:

Burde jo gjøre det i en kort periode fra nå og til oktober :stuck_out_tongue:

Daytrade er å ta i da, jeg kommer ikke til å gjøre så mange handler, men se etter inngang, ta den og droppe den hvis ting ikke ser bra ut. Rett og slett prøve å bygge en posisjon som ikke umiddelbart er i minus :stuck_out_tongue:

Det er nesten helt utrolig at jeg kan klare å glemme det hele tiden nå. Det er valgår i USA, markedet i USA pleier å reagere negativt på det, spesielt når det er mye usikkerhet (og det er helt på vippen).

Hvilke aksjer er det som blir fucket opp mest av uro? Småaksjer som SB. Samtidig, de har noe nyheter på vei i oktober, men tenker at jeg nok burde hovedsakelig holde meg utenfor.

STarbreeze ligger farlig til, så jeg kan kjøpe alle aksjene dine for 0,2sek pr stk.

Så slipper du å sove urolig.
:smiley:

2 Likes

Det ser uansett ut som om DLC’ene har solgt veldig lite så tror ikke det betyr så mye om det meste av inntektene fra Boys in Blue kommer i Q3.

Hvis man ser på spillertall så har det jo vært en OK trend fra april og foreløpig ser det også ut som om spillertallene etter den siste dlc’en holder seg litt bedre enn det har gjort tidligere.

EDIT:

image

4 Likes

Antall spillere har holdt seg stabilt høyere etter siste oppdatering og DLC, selv om max CPU var noe lavere enn etter Houston Breakout. Får se om trenden holder frem mot oktober oppdatering og server browser, VOIP og UI revamp.

1 Like

Da har jeg brent av 4-5timer i Pd3 idag.

Generelt enkelt å få spillere på de fleste games.
Om du vil spille et map på en vanskelighetsgrad det ikke er åpne spill får du beskjed etter 2min søkning om at det ikke er games, 1. Vil du lete mer, 2. Vil du lage game. 3. vil du spille solo ( beta).

Har også møtt på mye folk med lav level som er positivt.

Mangelen på VOIP er jo litt krise, samt at man ikke kan velge stealth.

Me nde nye kartene er jo morro. Kan fort gå bra dette.

5 Likes

Launchet med 8 heist

3 Side husle heist ( som er “reimagine” av pd2).

4 heist i Bad apple ( som er DLCene for år 1).

15 Totalt.

Kommer seg, men om de klarer 7-8 nye heist neste år hvor halvparten er gratis, så tror jeg vi er der.

3 Likes

image

og MIXED! :smiley:

3 Likes

Føler fortsatt spillet trenger safehouse, hvor man har et hvelv, som man kan se hvor mye cash man har, maskene og våpnene henger osv.

Spille litt mer før man skal sove!.

Etter patchen har det vært 71% positive reviews, det må være bra.

6 Likes

Må ikke glemme at samtidig med Houston Breakout så kom det også et gratis heist.

Tror ikke man skal klage på det og blir interessant å se hva som skjer fram mot 2025. Vi har jo snakket litt om hva som skal til for å få flere PD2 spillere over. Det er lett å glemme at det faktisk er en god del som allerede eier PD3 men som fremdeles velger å ikke spille. Får håpe at noen patcher og et par heists til kanskje får aktivert flere av de som mer eller mindre ikke har spilt siden launch. 3-4k spillere som peak på en søndag er iallfall ikke noe å skryte av.

3 Likes

Trodde slike problemer var løst jeg:
Matchmaking Error :: PAYDAY 3 General Discussions
Eller ble problemet aldri løst, men forsvant pga trøkket avtok på serverne?

Masse problemer idag, så definitivt ikke løst.

Men solomode virker.

Må le av reviews som dette. Fyren har ikke spillt spillet på lenge, har ikke reinstallert spillet og klager på en haug med ting som han da altså ikke kan vet om fortsatt er så ille som han mener eller ikke. Ubrukelig :stuck_out_tongue:
image

Forstår disse litt bedre

image

Det er faktisk utrolig at de fortsatt har disse problemene ett år etter release. Det virker som det er først og fremst i dag.

I går, så var det 90 positive og 25 negative reviews, så 78% positive. Det er rekord :smiley:

Jeg liker dette reviewet da, basically så sier det at hvis du får spillet til 16$, så er det verdt penga. :slight_smile:
image

2 Likes