Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Den var opp 4-5% på ingenting i går. Tilbake til normalen/støtte på god rapport i dag.

Min strategi har vært å fylle på i områdene rundt 1,2. Fyller kassa før hypen starter. Forhåpentligvis :see_no_evil:

De sier de er on track. Er det noe tidspunkt fremover de har lovet å vise frem noe, så de faktisk må vise at de er on track?

1 Like

Jeg kommer til å begynne å kjøpe rundt nyttår.
Forventer spill senhøsten 2023

Vil de jo begynne å virkelig skape hype så er vel en E3 video neste år meget innafor, hvis de er i posisjon til å vise noe der.

1 Like

Jeg tipper vi får E3 / sommer 2022 teaser. CGI laget av good bye kansas. Etterfulgt av et lite PR run med noen stillbilder og interjuv med faovoritten min ( NOT).

2 Likes

Ja enig. Jeg har på følelsen at hvis man skal vente til hypen begynner for alvor er det litt i seneste laget for en lavest mulig inngang. Plutselig blir bare starbreeze aksjen alle skal eie og jeg vil ha med meg hele oppgangen og snitter meg inn over tid. Kjøpe rundt 1.2 eller under burde gi god avkastning hvis man sitter til pd3-release.
Men lenge igjen og jeg er på ingen måte full-lastet, men ok lastet hvis den mot alle odds skulle stikke nordover.

Tenker snitt på 1,25SEK er fint utgangspunkt . Da er mcap ca 700MSEK.

Da har man mulighet for 10x om spillet og hypen er bra.

3 Likes

Har ventet lenge på dette capet. 1.090- 1.148. Kanskje den kommer en gang :grin:

3 Likes

Du må vel snart ha ventet 1 år :slightly_smiling_face:

Skal ikke se bort fra at den kommer ned dit. Før den snur.

2 Likes

Fortsatt ikke snakk om noe brudd ned (heller at brudd opp mislyktes denne gangen) - gamle streker.

3 Likes

Doblet i Star-b, så fare for at den går ned litt :see_no_evil:

3 Likes

Bra! gjerne dobble litt mer om 2-3uker. Når jeg skal inn ;D

1 Like

Hvorfor om 2-3 uker?

Hvorfor ikke?

Starbreeze: Interview with CEO Tobias Sjögren (video) (redeye.se)

2 Likes

Filling The cap as we speak. Nå har jeg født meg Mine første Star aksjer😁 skal bli moro og Hausse denne Til Stjernene…

5 Likes

Tok mine første 25k SB denne uken jeg også.

5 Likes

Kjøpte billetten i dag, like greit å være litt tidlig ute til full force forward med hypetrain`et.

2 Likes

Tror det er fornuftig å ha kjøpt billett men man har nok fremdeles god tid før man bør oppgradere til en businessbillett :wink:

4 Likes

Da var vi på rundt 1 sek. Noen som husker hva kursen var på før avtalen ble annonsert og alle forventet emisjon? Lettere absurd hvis vi skal tilbake dit. Men markedet bestemmer.

2 Likes

Har ikke satt meg inn i avtalen de har med publisher her men vil de trenge emisjon før 2023 Q4? Man kan jo anta at denne vil peake i 2023?