Driver dere å pumper dnene… bastards. Jeg skal jo handle denne til 0,85 neste år tenkte jeg.
Hehe, du tenker det ja Spørs nok om du får den så mye under krona fremover nå. Er mitt tips. Men kan selvfølgelig ta feil.
Ja si det. Trodde egentlig vi skulle være en del høyere enn vi er for øyeblikket, men det er tydelig for meg at manglende nyheter om payday3 gjør nok at investorene tror de har omtrent uendelig med tid til å ta plass. Det normale er jo at forventningene og dermed kursen bygger seg opp et år før en slik stor release. Men lite er normalt for tida…
Kan nok få et skikkelig rykk opp når de letter litt mer på sløret, utpå nyåret en gang.
Holder vel igjen på informasjon, for ikke å røpe for mye ovenfor konkurrentene.
Enig med deg angående kursen,@Alex. Hadde trodd denne skulle etablert seg over krona tidligere. Kan være vi er der nå.
Hvis den hadde vært min så hadde den ligget på kjøp
Syns SB har holdt seg godt igjennom støyen. Har vært svært stille rundt utviklingen av PD3, forventer ikke heller at det blir noe særlig med aktivitet ut året heller. Har vel kommet litt mer volum og aktivitet i ordreboken her den siste tiden så kan være at vi har starten ferden opp. Har kjøpt billett til toget så får vi se hvordan det utvikler seg
Opp i går på håp om info, ned i dag på ingen info?
Rapporten i seg selv var jo OK
Dette er helt vanlig, skjer hver rapport.
Alle håper at denne gang kommer det mer info enn " utvikling går som planlagt".
Rapporten ligger godt over forventingene til Redeye, så det er da noe.
Fra Embracer rapporten idag (Et selskap i tidligere Koch media som er publisher for PD3).
Kun nyeste generasjon. Jeg tror det er svært bra nytt for spillet.
De ser vel for seg et lignende “games-as-a-service” løp for PD3 som PD2, og da blir det bare til hinder å skulle forholde seg til PS4 og Xbox one mange år fremover.
Närmar sig!
Var spent på om volumet ville tørke inn etter pull back’n etterQ3 rapporten. Men nå ser det ut til at flere er i ferd med å ta posisjoner før payday3 lansering.
Teknisk er vi ved et spennende nivå nå. Etter fire treff i område 1,14-15 siden august. Tyder mye på at vi kan være i ferd med å bryte opp over dette nivået. Etter positive signaler fra momentindikatorene Rsi og Macd, Samtidig som volumet i aksjen har økt ifht. tidligere i år. Ved eventuell pullback er det støtte rundt krona.
Sneden bra pris på Spillet da. De leker ikke buttiken nå . Fader denne har vært lenge seig. Håper det løsner nå
Tror det kan gå raskt nordover her, lite motstand oppover. Når vi får litt mer news. At vi har kunnet handle denne langt under krona - er det jo bare å takke for
Lovende takter i dag.bare den kunne etablere seg over 1.2 og ikke sakte men sikkert gå like under kr igjen.som så mange ganger som før.forsiktig optimist.en gang løsner det.