Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Stengte over 1.2. Har toget begynt å røre seg på alvor eller blir det ned til 1 igjen? Meget spennende dag i morgen.synes handelen i aksjen er annerledes enn tidligere pullbacks.

Men proffe svenske travere er ekspert på å få deg til å betale 10 øre ekstra for aksjen. Og å gi deg følelsen av at nå går toget…

Tok selv en mindre post på 1.2 i dag så nå mistenker jeg at aksjen etablerer seg på et høyere nivå enn rundt 1.

2 Likes
Hvem har flest Star-b aksjer på forumet

0 stemmegivere

1 Like

2 Likes

Når poster du fasiten ? :wink:

4 Likes

Jeg blir overrasket om vi får PD3 om noen få måneder og selv om noen datoer på den listen har vært korrekte er det langt flere som har vært på bærtur.

2 Likes

Ja det får jo tiden vise. Men nå som man kan pre ordre Payday 3 Burde nå ihvertfall noe info om spillet komme i nær fremtid eller?

Nå uttalte vel CEO i et intervju for kort tid siden. På direkte spørsmål om han kunne si noe nytt om Payday3. Da svarte han blant annet: Dere får vite mer i 2023.

Her er det, postet her tidligere av @TheDude

https://www.redeye.se/video/event-presentation/856122/starbreeze-tobias-sjogren-ceo-presents-at-redeye-gaming-day-2022?utm_source=avanza&utm_medium=RSS

2 Likes

Om alle sender antall star-b aksjer de eier på melding til meg så kan jeg annonsere riktig rekkefølge :1st_place_medal::2nd_place_medal::3rd_place_medal:

3 Likes

@kula har delt med meg allerede :pray:

1 Like
2 Likes

For meg virker det som om mange investorer tror det skal komme news om PD3 på the game awards 8.desember og/eller PD3 release i mars til tross for hva CEO sier her.
Eller at dette er en klassisk tidsbestemt pump mot den triggeren 8.desember…
Jeg er uansett full-lastet.
Når det er sagt trodde jeg aksjen skulle være på dette nivået for lenge siden.

2 Likes

“Ryktene” sier trailer på game awards og lansering i mars pga nvidia leak.

Jeg vedder 100kr på at det ikke kommer video på game awards eller lansering i mars.

Mitt tips er Lansering mot Julen 2023.

2 Likes

Vel lov å håpe på trailer da. Det finnes flere alternativer med kun “film” og ikke noe gameplay eller “film” og litt gameplay på slutten. Trailer der ikke release-dato kommer etc.
Det er fint å begynne å bygge litt hype på dette tidspunktet hos spillerne (og investorene).

2 Likes

Ja kunne fint kommet en CGI eller skuespiller film.

Men jeg tror somsagt det er fortidlig. Fordi jeg tror på sen oktober/november release.

Dvs første PR blastoff er til sommeren.

Jeg velger å forholde meg til hva selskapet har kommunisert. Det har vist seg å stemme godt, så langt. Ser derfor for meg at de kommer med en trailer eller lignende i løpet av Q1 og lansering i Q4. Men tiden vil vise :slight_smile:

Mye mulig at det pumpes frem mot game awards. Ser det er enkelte som forventer news da,inne på FB gruppen.

Har studert chartet bakover i tid. Dette kan bli en svært hyggelig reise, om SB leverer. Noe de ikke var i nærheten av ved lanseringen av OTWD. Ser Redeye skriver i sin siste oppdatering at de forventer at spillet vil være bra ved lansering.

Husker @Evilfreud rapporterte fra E3. I forkant av lanseringen av OTWD, dette blir en flopp. Der traff han innertier :dart:

3 Likes

Hahah, glad jeg solgte på den magefølelsen, kosta meg bare 250k.

2 Likes

Ja magefølelsen kan være greit å følge. Selv om det alltid er surt å gå på en smell. Men det skjer jo av og til i aksjemarkedet.

Ja den var klokkeren.

Litt avhengig av utviklingen i bioteken min, så tar jeg en posisjon her på nyåret en gang. PD3 har et voldsomt potensial, og svenskene vet jo å kjøre aksjetoget på forventninger.

4 Likes

Spennende tider i Ulti fremover nå. Men kan jo være greit med litt diversifisering også. Om denne skulle fortsette klatringen :wink:

1 Like