Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Og der var handelen i gang med nye aksjer fra emisjonen. I første omgang er det de aksjene som man har retter til som nå har blitt til aksjer. Og kursen holder seg fint foreløpig. Høyt over emisjonskurs på 0.69 sek.

The new shares subscribed for without subscription rights are expected to be traded on Nasdaq Stockholm around September 24, 2020.

Mine 2977 aksjer som er overtegningsaksjene må jeg vente litt til med. Spenningen er til å ta og føle på… Holder kursen seg :smiley:

1 Like

Häftig utveckling idag, digital bros passerade flaggränsen. Även intressant med Oliver M på topp10. Nån som vet om han varit där tidigare?

5 Likes

Interessant. De har tidligere uttalt at de ikke skal krysse bud grensen.

Hmm er det nå denne tar av igjen?

Har ikke fulgt med her, er dette “det samme” selskapet som før hva gjelder ansatte og eierstruktur?

Si ifra når/om du kjøper, så hopper jeg bare på :sweat_smile:

Ja, det tolkade jag som en medveten strategi. Får hålla lite koll här framöver

Det mesta är utbytt, i alla fall på ledningsnivå. Satsar ”allt” på payday-IPn nu, kanske inte är så dumt

Får vi brudd opp av trendkanalen her i morgen? Veldig nær å avgi kjøpssignal fra “Golden Cross”

1 Like

Frister å prøve seg med en lottopost her, noen som vet hvorfor den faller tilbake i dag?

Svenske tradere/andre hadde kanskje funnet ut på aksjonærlister at digital bros hadde økt så mye slik at det ble en sell on news event for dem?

Har köpt lite, idag har det gått relativt höga volymer på höga kurser. Nedgången kan nog förklaras av att flera vill ta lite vinst. En stor anledning till att jag gick in är ägarsammansättningen, tycker den verkar ganska robust.

Er vel ikke noe tvil om at denne kommer til å gå fram mot release. Spørsmålet er jo om det kommer bedre muligheter senere.

Synes det er litt rart at de jakter publishingdeal på PD3 når de har Digital Bros som største eier ( når det gjelder votes ) . Når DB også skal ha en god del av inntektene fra PD3 så er det vel ikke så mange andre publishers som vil ta i PD3 ?

3 Likes

Godt poeng. Jeg forstår heller ikke at DB ikke har tvunget det gjennom. Tydelig at de ser for mye risk med spillet og ønsker å dele den med noen.

1 Like

Ja enig. Litt rart. En mulighet er at DB selger den avtalen sin, men da bortfaller egentlig begrunnelsen deres for å gå inn i starbreeze. he he.

Husker når Starbreeze var den “nest mest” populære aksjen her (eller på funcominvestor). Nå nede på en 83. plass.

Screenshot 2020-10-14 at 15.41.03

2 Likes

Er det noen som vet om det er sannsynlig at de klarer seg fram til Payday 3 uten emisjon? Jeg har kjøpt en liten lyttepost her. Begynner å fundere på om jeg skal kjøpe meg gradvis inn her og så «glemme» aksjene i et par år til hypen rundt Payday 3 starter.

1 Like

Jeg tipper de må ha inn penger, men blir masse hyping før en emisjon.

De bør jo uansett hente inn cash slik at de unngår samme situasjon som de fikk etter OTWD. Men hvis PD3 failer så er det kanskje like greit å selge IP og finne noe annet å gjøre ?

Det kan jo fortsatt være penger å tjene på å selge under hypen, selv om PD3 skulle vise seg å floppe. Har de sagt noe om hva som blir nytt i PD3 kontra PD2?