Nå Nærmer det seg. Så da blir det noen Spennede uker fremover. Sist gang det var Emisjon 2020 ble tekningkursen på 69 øre. Kursen var vel rundt krona og bunnet da ut på ca 85 øre Ish. Gode muligheter for både Trading og en god Loong Loong posisjon.
nærmer seg krona du tenker på? spent på 8 juni hva som kommer der egentlig
Ja vi er jo ikke langt til Krona nå. Og det kommer en rabatt og en tegninhskurs. Skal nok inn igjen for å sikre meg t-retter. Håper jo på en liten flush når nyheten kommer. Den 23.
Tviler, BGBgio sliter. SB sliter ikke.
Blir overrasket om tegningen er under krona, sjokkert om den er under 0,8.
Tenker 85 øre jeg og kurs på Krona. Min magefølelse .
Pumpe kursen før emi?
Kommer mer info den 26 mai. Jeg handler ikke før jeg får vite kursen.
Jeg tenkte iallfall kurspleie da jeg så meldingen.
Kurspleie og selvsagt åpenhet før emi, fair det, men man får tolke det som man vil. Ikke noe å si på timing, men de var vel gjerne i samtaler når emi ble kunngjort - så kurspleie da?
Er det bare meg som alltid må søke opp Starbrezze på Tekinvestor for å finne nye innleg. Jeg ser aldri Starbrezze på hovedmenyen når nye innlegg kommer ?
Det er ikke ofte nok innlegg, her var det 4-5 timer siden sist.
Ja må man ha et visst innleg per dag for at den skal dukke opp på hovedmenyen da eller ?
Hovedmenyen er ikke en meny, men en liste av tråder sortert etter nyeste innlegg.
Ja okei den ja
Ja den ja. Men fortsatt ikke der hos meg
Hvis det bare gjelder meg. Er det jo okei. Men jeg ser at visninger på innleggene er synkende. Skjønner jo at dette er er et Bio forum. Men så lenge ikke Star duker opp på Listen vil jo ikke medlemmene på formuet her finne dette Toget…
Noen som vet eksakt når vi får info om Tegningskurs ?
Dette Lærte jeg av deg @Christian Veldig bra Verktøy. Og det treffer temmelig bra. Bra i forkant av Launch/Ved Launch og tiden etterpå. Greit å ikke forelske seg men ta valg basert på Talla./Fakta.