Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Helt greit, spørsmålet blir jo hvordan gameplayet blir.

2 Likes

Fikk cod vibber av det der gameplayet vertfall!

1 Like

Enig i “helt greit”. Synes mye av det cinematiske og det i 3rd person så ganske middels ut, men alt fra first person så bra ut👌

Og, er det jeg som ikke har fulgt med, eller er det en nyhet at spillet slippes på gamepass fra dag 1?:

Det er en nyhet.

Det betyr MS har betalt MYE. MYE.

1 Like

Hva mener du med “MYE” ? :blush:

På større titler kan det fort være all utviklingskostnader eller forventet inntekt i år1.

Målet til SB her er jo å få en STOR installbase av spill. som de skal fore med DLCEr de neste 10årene.

1 Like

Prime matter var utgiver. Deep silver er fortsatt under Embracer.

1 Like

Er payday 2 noe store på konsoll?

Yap, solgt millioner.

image

3 Likes

Allerede på GTS.

4 Likes

Kanskje ikke helt heldige med ingame bildene.

Når man ser hastigheten i spillet syns jeg det så ganske bra ut. Mvh CS og Quake entusiast.

2 Likes

Hva synes dere om prisingen?

Mye bra tilbake meldinger fra Trailer da. Veldig glad og lettet for det. Nå blir det kanskje rally noen dager før emiaksjene kommer ut på
Markedet. Det blir kanskje Payday :grin:

Prisingen er helt innenfor. Lurer litt på hvor mye de får for Gamepass day 1.

2 Likes

PS:

2 Likes

Koster vel det samme som PD2 gjorde så er faktisk lavere enn jeg hadde forventet.

3 Likes

Når jeg ser den traileren så tenker jeg de har gjort det samme som Dambusters gjorde med Dead Island 2 og ikke som Volition med Saints Row. DVS , de gjør ingen store endringer fra tidligere spill og tror derfor det er større sjans for at PD fans kjøper og liker spillet. Neste uke blir kanskje en OK uke på børsen ?

3 Likes

Det oste ikke akkurat groundbreaking grafikk av ingame, men igjen det kan jo være fra alfa for alt vi vet.

Virka som det var sykt med tempo i spillet, så hvis gameplayet flower like bra som i pd2 osv så er det vel nok til at alle millioner fans allerede kjøper det, om så det bare føles som en giga expansion.

Men arti at katta er ute av sekken da

1 Like