Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

2 Likes

Noen tanker om hvilken IP det kan være snakk om for spillet i 2025?

Veldig usikker men hadde faktisk ikke blitt overrasket om det var en IP som er eid av Embracer.

1 Like

Bunnen er bak oss

• Ja
  • Nei
  • Kanskje

0 stemmegivere

1 Like

Klätrar på wishlist ARK2 long gone

6 Likes

Jeg er egentlig overrasket over at Payday 3 koster 394, det er relativt billig for et spill i dag. De andre på den listen med pris koster 559, 599 og 699.

Grunnen til den relativt lave prisen er nok at de har tenkt å selge mye ekstra innhold og at det da lønner seg å ha en så stor installert base som mulig.

Håper inntrykket mitt fra videoen @Kraakko postet stemmer med hvordan Payday 3 blir mottatt, da vil det selge svært bra. Det er såvidt jeg vet fortsatt ingen store konkurrenter i denne sjangeren?

Sista handelsdagen för TR imorgon. Spännande detta

sjekket litt på forum etter eventuelle røde flagg og det som nevnes negativt er grafikken og muligens for likt payday2. I denne typen spill tenker jeg gameplay er mye viktigere enn grafikk og innovasjonsmessig holder det med litt nytenkning slik som sliding og sikkert andre nye features. Tror det er greit å satse trygt for payday3.

3 Likes

Jeg tror du har ganske rett, tror også det er grunnen til gamepass day 1. De ønsker størst mulig spillerbase.

På kort sikt taper de på dette, lang sikt. Se på pd2.

Äger Starbrezze ?

• JA
  • NEJ
  • VÄNTAR

0 stemmegivere

"We’ll start publishing Dev Diaries with additional gameplay and information starting on the 14th of June.

Her tenker jeg man kan se til Diablo 1, 2, 3 og 4.

Metacritic review/user score
Diablo 1: 94 og 8,6
Diablo 2: 88 og 8,8
Diablo 3: 88 og 4,2
Diablo 4: 87 og 5,2

Det er mange som mener at 3 & 4 fucket til “the secret sauce” som var i 2. De har solgt veldig bra. Jeg spilte Diablo 3 en stund, men har aldri kommet tilbake til det. Diablo 2 har jeg spilt en gang hvert femte år siden det kom. Det er et spill som er like morsomt å spille på nytt. Typisk, så starter jeg med en character som krever lite loot, f.eks. en Hammerdin, så finner jeg noe fett loot for en annen klasse og spiller den en stund også trader jeg loot fram og tilbake mellom characterene. På slutten når jeg spilte sist, så hadde jeg en lvl 88 Hammerdin, en level 86 Frenzybarb en level 80-og-noe Javazon og Sorcerer.

Anyway, poenget mitt er at “mer av det samme” sjeldent er dumt. Spesielt for et spill som Payday, hvor brettene er en stor del av innholdet. Dvs at folk fint betaler 50-100 kr for et nytt brett. Når det da kommer en “bundle” med nye brett og oppgradert mekanikk og grafikk og det ikke koster stort? Da selger det. Så sant mekanikkene som fungerte bra i Payday 2 er beholdt. :slight_smile:

1 Like

Sista handelsdagen imorgon.
Teckningsperiod 20e
Den förlängda teckningsperioden löper till och med den 20 juni 2023. Handel i teckningsrätter på Nasdaq Stockholm förväntas pågå till och med den 15 juni 2023. Handel i BTA:er på Nasdaq Stockholm förväntas pågå till och med den 27 juni 2023.

1 Like

absolutt. Det ser vertfall ut som det er sykt hurtigpreget gameplay, og da teller grafikken mindre. Se på CS, det har jo samme grafikken som fra 1999 omtrent :smiley:
Bladde litt i kommentarfeltene, kritikken blir typisk skutt ned som COD fanboys, og at dette er for payday spillere, og de som liker det. CS ble også trekt frem i samme argument av flere. Tror ikke man bør, eller heller har funnet opp kruttet på nytt i PD3. Men sitter med en følelse av at grafikken uansett kommer til å være litt mer polished til september uansett. Trenden på steamlistene er jo i alle fall positiv, hvis det holder seg slik noen uker til så er det jo innertier.

Noen som husker om det fantes en måte å tracke salg på xbox? prøvde å sjekke litt, men statistikken til Microsoft var ikke i nærhetene av steam. Husker vi tracket reviews på xbox spillene under Funcom tiden.

Mener å huske at vi kom frem til at salget på xbox lå på 47-48 for hver reviews. På CE.

Sjekket i de lagrede innleggene mine fra den tiden. Men hadde ikke lagret noe på det.

3 Likes

Veldig mye bra på feature siden.

Stealth, forhandling, mistenksomme vakter. evt full alarm.

Noe pd2 aldri hadde skikkelig. Der var det stealth eller full boom.

4 Likes

Ja helt enig. Her har man en del gode ideer ift. payday2. Hvis nå gameplayet sitter som det skal og det tekniske virker så ser dette veldig lovende ut. Dette skal ikke star klare å ødelegge. Det jeg håper med star og payday3 nå er at de skal klare å snu skuta for godt slik som Funcom gjorde med Conan Exiles.

3 Likes

image

2 Likes

PD3 gold edition säljer bra på playstation om man exempelvis jämför med Paradox Cities 2.

2 Likes