Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Er det bare meg eller ser grafikken et hakk bedre ut her? Ser flere påpeker det i kommentarene på twitter også.

1 Like

Kan være pga bruk av green filter i original trailer.
Sjekk sammenliging.

2 Likes

Bryr meg ikke så mye om grafikken enda, vi har sett forlite. Er mest features de prater om som betyr noe for min del.

1 Like

ja, og det skrytes jo opp i skyene av tidligere fans i kommentarfeltene vertfall.

1 Like

Noen som vet hva høyeste Mcap har vært i SB?

Aner ikke hvordan jeg regner det ut fordi det har vært emis, spleis og sikkert mye annet.

Høyeste jeg finner er 30sept 2016, da er mcap ca 0,86mrd USD.

Tror det var 7 mrd SEK når kursen var 26.

1 Like

Hvor mye betyr grafikk i dag? Trodde den var kommet opp på et nivå som gjør at den ikke har så stor betydning lenger?

Jeg tenker at spredningen i hvor bra grafikkort folk har i dag er enda større enn før, så det betyr enda mindre?

Mener det ble diskutert for et par år siden. Og at @xfrox fant ut at høyeste mcap tidligere var mellom 6,5 og 7. Så @Christian nevnte 7, så det stemmer nok bra.

1 Like

Husker jeg startet å selge på 13, solgte siste 1/12 på 25, rett etter toppen. Var investeringen som fikk meg tilbake i aksjer. (De var kjøpt på 5-ish).

2 Likes

PD2 ble lansert i 2013 med utdatert grafikk/game engine og det er jo et par som fremdeles spiller det.

3 Likes

Jeg har spilt diablo 2 av og på og det er fra 2000 :sweat_smile:

De lagde riktignok en ny versjon med bedre oppløsning, men vet faktisk ikke om jeg gidder å kjøpe den versjonen hvis jeg skal spille det igjen. :sweat_smile:

2 Likes

image

8 Likes

1 Like

Noen som har fått Bta aksjer ?

Nej men såg SWB har
image

1 Like

ikke kommet i nordnet her vertfall

EDIT: nå har de kommet :slight_smile:

1 Like

Jeg har fått de hos Nordnet men ikke Pareto .

2 Likes

fikk du noen aksjer til overtergning eller noen andre ?

Nei ser ikke slik ut.

EDIT:

Ser ut som det var greit å få PD2 ut på EGS :

bilde

5 Likes