Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Fikk ikke noen til overtegning jeg heller… Så det er vel kanskje Bull ?

Inte jag heller… gick väl åt i handeln skulle jag tro

1 Like

ønsket 3 ganger det jeg hadde t.retter for men fikk ingen ekstra. Det er vel bull at alle har brukt rettene sine

3 Likes

Fulltegnet Emisjon må jo sies å være bra.

6 Likes

Nordnet sier :

“Tegner du aksjer uten tegningsretter vises søknaden på kontoen din, 20.06.2023. Når vi får beskjed om en eventuell tildeling, trekker vi penger og tildeler aksjer. Det tar normalt 1-2 uker.”

7 Likes

Starbreeze AB (publ) (“Starbreeze” or the “Company”) today announces the outcome of the Company’s rights issue, for which the extended subscription period ended on June 20, 2023. The outcome of the rights issue shows that the subscription by exercise of subscription rights and the applications for subscription without subscription rights in total correspond to approximately 103 percent of the shares offered for subscription. Shares subscribed for by exercise of subscription rights together with the applications for subscription without subscription rights correspond to approximately 98 percent of the shares of series A offered and approximately 104 percent of the shares of series B offered. Through the rights issue, Starbreeze will raise gross proceeds of approximately SEK 453 million before transaction costs.

Må jo kunne sies å være et bra utfall.

8 Likes

Ja, absolut. Personligen är jag nöjd med att de skall använda delar av pengarna för att infria skulder. Mycket mer bekväm med positionen de befinner sig i då :+1:

Insynshandel ifm emissionen:

Lite förvånande att Tobias inte kommer upp i listan, han har uttryckligen sagt att han skall köpa sin andel. Det är ju några dagars eftersläp så det kan också vara därför. “Kronsvanen” är Thomas Lindgren som sitter i styrelsen.

1 Like

3 Likes
3 Likes

Grei fokus på console denne gang. Tipper det er stor fordel å ha en moderne motor som kjører default på både xbox og Ps.

Nevnte de at crossplay var null problem samt at man kunne ta med progress mellom Pc / Console eller hørte jeg feil?

PS. Sverige stengt idag.

1 Like

Crossplay er bekreftet i en link tidligere her i tråden, men progress mellom pc og consoll er mer usikkert.

Micorsoft har jo gunnet ganske heavy på innen spill de siste åra, at de har lansering på xbox taler jo litt for satsingen også, eller hvor pengene ligger.

Sverige er stengt, men sek er opp 2%. Det var den doble rentehevingen og kronestyrkingen. Økt kjøpekraft i 20 timer :sweat_smile:

Edit : Battlebits hypen viser godt at gameplay > grafikk :slight_smile:

Där kom den ja :grinning::ok_hand:

Fra PD3 faq’en på steam :

Q: Which platforms support PAYDAY 3 crossplay and/or cross-progression?
A: PAYDAY 3 supports crossplay with all supported platforms, which means that you can play with your friends no matter where they prefer to play. You will also be able to avail of cross-progression, so you can heist from your preferred platform at any time.

1 Like

Jeg ser at jeg har fått det jeg overtegnet nå ( hos nordnet ).

4 Likes

samme her. Men de ligger i grått. Står faktureringsdato 27.06, så det vil si at de blir først trekt fra konto imorgen, så blir de tilgjengelig i kontooversikten?

Føler mye av det vi hører er positivt. Her kjører man på med mer og mer av det samme som vi allerede elsker.

7 Likes