Har også fått det jeg overtegnet og allerede blitt trukket
Payday 3 stiger på bestselgerlisten på Steam, så tydelig at positive omtaler i previews har hatt en effekt.
Ser Veldig Bra ut detta. Hype looks kinda Real. Veldig fornøyd. Bare og nyte dagene og
Månedene fremover. Blockbuster for meg ihvertfall.
PD3 gått från 152 till 54 på STEAM sedan igår
Fortsatt svært få salg.
Top10 er ok. alt annet er meh.
Kommer nog
Jeg er ikke bekymret for salg fordi de har gamepass
Selv om kursen falt tilbake fra toppen i dag synes jeg dette var et skritt i riktig retning. Et steg nærmere kjøp for meg selv om jeg er litt forsiktig med tanke på makro osv.
Det var vel som forventet? Motstand i området 0.92-0.93.
Forventet sidelengs her en liten stund er det jeg har sett for meg, men det var som sagt et skritt i riktig retning. Hva forventningene er generelt vet jeg ikke, men det pleier vel å stige frem mot lansering om ting ser noenlunde lovende ut.
Det Pumpes ut Payday2 i mange kanaler. Smart markedsføring.
Litt spent på hva som skjer i August. Det kommer jo jevnt med PR trykk fremover. Samtidig trenger vi bare stureplan og litt aktiv pumping før toget går.
När är det de nya aktierna kommer in på kontot -någon som kommer ihåg?
Sista dag för handel med betalda tecknade aktier (BTA:er) är den 27 juni 2023. När ökningen av aktiekapitalet har registrerats hos Bolagsverket kommer betalda tecknade aktier (BTA:er) att konverteras till nya aktier. Nya aktier förväntas handlas på Nasdaq Stockholm omkring den 3 juli 2023.
Skal ikke se bort fra at den vil gå sidelengs her en stund, nå i feietiden. Selv om de kjører på med massivt PR trykk. Så langt ser jo ting lovende ut. Om ikke denne står vesentlig høyere ved lansering, blir det en lengre pause fra børsen. For mitt vedkommende
Ska visst vara läckta bilder från menyn (IGN råkade ladda upp eget gameplay vilket inte var OK från SB)
Siste DLC til pd2 er her.