Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

ser ut som kule loadouts, og bra forskjellig mengder unlocks. Gamere digger jo slikt. Prøver å begrense forventningene her, men syns det ser lovende ut. Får håpe de ikke tar en funcom launch med 1 tidels serverkapasitet.

2 Likes

Men de kjører vel samme opplegg som tidligere hvor en av spillerene er host ? Synes å huske at de snakket om dette i en av videoene ( tror det ble sagt at host’en ikke kunne kicke men at det man kunne votes ut. )

EDIT: Sjekket litt og ser ut som om det er dedikerte servere nå

2 Likes

Ser at infront/Pareto enda ikke har oppdatet aksjer og verdi

Ant. aksjer 560m
Share cap SEK 493m

Ser følgende hos Nordnet.

• Antall aksjer

560 323 054

• Børsverdi

1 130 MSEK

noen som aner hvorfor Nordnet klarer å få den børsverdien?

Ser ut som om de ikke har oppdatert antall aksjer mens børsverdien er basert på antall aksjer etter emisjon.

1 Like

Aksjene mine er slått sammen nå til en type. Bruker nordnet.

1 Like

samme her, men tildelingsaksjene er ikke kommet sammen enda. men det blir 3 juli?

Benytter uken til å gjøre sist runde med opplastning av SB aksjer.

Så blir det sommerferie til helgen. Spent på August og september!.

5 Likes

Veldig Spennede. En vurdering selvfølgelig. Men Slik jeg ser spillet nå. Så åpne de er når det gjelder game play. Så er det meget sannsynlig jeg sitter Over Launch. Spillet er veldig godt motatt av spillerene. Rene fryden å se på Kommentarene.

1 Like

Ja! Väldigt positivt att de är såpass öppna mot journalister och faktiskt låter flera testa spelet. Känns betryggande och att de är på track in mot lansering. Sen är det ju såpass mycket tid kvar att de hinner finjustera produkten efter inspel från de som får testa :ok_hand:

3 Likes

Passar bra då med detta samtidigt:

3 Likes

Bare hør de 3-4 første minuttene av denne! Mye ros til spillet, og mange veiws👌

7 Likes

Bra handel i pappret. Ser lovande ut.
Nästan 20mill aktier omsatt idag

4 Likes
8 Likes

Sitatet er fra artikkelen ovenfor☺️ Spillet ser jo meget bra ut.

3 Likes

Må jo si at det er akkurat det jeg vil høre. Det er payday 2, bare bedre. Det er noe som er relativt enkelt å selge. Prisen er jo heller ikke avskrekkende.

Vet noen hvordan de har tenkt å gjøre det med expansions? Før kunne man skulle expansions brettene hvis en som hadde kjøpt spillet hostet?

4 Likes

Tildelingsaksjene blitt tilgjengelig for dere idag?

Da er alle aksjene slått sammen til starb aksjer. Eneste Nordnet har bommet på er GAV…

1 Like

Har Nordea og de viser ingenting. Alltid spenning når man må sende inn en PDF for å bli med i emisjon. :see_no_evil:

1 Like

Pareto er litt av det samme og de sendte heller ikke ut bekreftelse på at ting var mottatt. Ender opp med å mase helt til ting blir bekreftet og det er ikke slik jeg liker å ha det . Nordnet er jo fantastisk på emisjoner.

3 Likes

ja den gav’en ga ikke helt mening med meg heller…

2 Likes