Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Har du spilt PD3? :stuck_out_tongue:

Er det så ille da?
Vi har baldurs gate 3 (kun ps5) og starfield 6. september, cyberpunk expansion september 26.

remedy utsatte nylig alan wake 2 med 10 dager for å unngå litt av konkurransen i oktober.
Noen flere som er “farlige”`?

kilde:
https://gamerant.com/video-game-release-dates-2023-new-upcoming/#games-in-september-2023

2 Likes

Det är i huvudsak de du nämner. Men det är stora spel som man inte lägger ifrån sig i första taget. PD3 är dock en helt annan typ av spel som oavsett kan stå sig bra i konkurrensen :+1:

Helt ok det dær, litt annen type spillere også?

Greit å ha lave forventer til lansering, gjør det lettere å sitte langsiktig :slight_smile: Når alle partene har fått sitt og dlc toget starter, som payday 2 vil jo spillet bli bedre med tiden pga økt content.

1 Like

ja det er jo vertfall ikke noe kurshype her enn så langt vertfall :smiley:

Tror også det. Ser ikke for meg den helt store korrelasjonen mellom baldurs gate 3 eller starfield og payday3 gjennomsnittlige spillere. Noen liker alt av gode spill, men det er definitivt ikke alle.
Litt på siden:
Tipper baldurs gate 3 mange bugs vil bli synlig etter et par uker med spilling. Jeg gjetter på at siden spillet har vært i EA så er første del som var i EA skikkelig testet, og så begynner bugsene å komme i del 2 og 3. Mulig det gjør det lettere for eventuelle interesserte i denne gruppen for ps5 å plukke opp payday3.

1 Like

For Redeye og alle andre meglerhus, så gir det ingen mening å skulle treffe med nøyaktige estimater. Litt over dagens kurs er mer enn nok. Så kan meglerhusene “revurdere” tallene etterhvert som kursen går opp :crazy_face: Da slipper de å ha mål som er laaaangt over dagens kurs som får dem til å se dumme ut hvis de tar feil.

Hvis det er noen som vil være med på eventuelt forventningsrally før release og sitter på gjerdet, så kan de nesten ikke vente lengre nå (hvis makro holder seg). Ingen negative overraskelser på rapporten som jeg kan se. Under normale omstendigheter ville en gjennomsnittlig spillaksje sakte men sikkert begynt å stige nå.

Og det er vel ikke usannsynlig med enda en beta som kan få hypen tilbake hos investorene.

4 Likes

Jeg synes spillet ser bra ut og liker det jeg opplever som kombinasjon av dominerende positiv spillermottakelse og moderate salgsforventninger. I tillegg synes jeg det er et spennende teknisk bilde med mulig vellykket test av 1,15 / MA20 -nivået:

Jeg doblet posisjonen min i dag som følge av dette :slight_smile:

(…så da tenkte jeg at jeg måtte inn her for å jinxe fort som f… :wink: )

8 Likes

Nei, men jeg har jo sett veldig mye gameplay.

3 Likes

5 Likes

Är Inderes och Rödöga goda vänner ? Ganska lika analyser. Är inte begge betalda analyser eller är det bara rödöga?

Er bare Redeye som jeg har skjønt.

1 Like

Mycket snack om detta i dov cordar nu

https://twitter.com/lejooon/status/1692802923728662742?t=RaY8USHqB5hE_Lw4NgUFFw&s=19

1 Like

Plaion? :see_no_evil:

Trodde sb hadde en deal på 50 meur for payday 3, etter at sb hadde fått dekket sine kostnader.

Hvor kommer plaion inn?

Plaion er embracer sin avdeling som har kommet med 50meur :slight_smile:

2 Likes

Har vært stor baisekampanje mot kursen siden beta.

3 Likes

Hmm hvorfor det mon tro. Kan det ha noe med at alle spillaksjer har en forventet topp rundt release…?

1 Like

Da var den grei også er 505 games publiseren?