Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Både Remnant 2 med wishlist på 17 plats samt Armored Core med wishlist 12 har sålt mycket bra. AC lär väl komma upp i en bra bit över 150 000 CCU i helgen.

Payday är då även ett MYCKET större varumärke.

1 Like

Ved en skikkelig hype så har investorene en tendens til å glemme litt kalkulatoren… Det kan fort skje igjen. Men det er litt merkelig at kursen ikke har beveget seg mer pga gamescom. Kommer kanskje i dag eller på mandag. Skjønner meg ikke helt på aksjen for tiden må jeg innrømme.

Hvis man ser på salget fra 2 måneder før release til ca 26 dager før release(DVS, der vi er idag i forhold til PD3 launch 21.sept ) så ser det slik ut hvis man sammenligner Armored Core og PD3 . Dette er jo revenuebasert og AC koster 50% mer enn PD3.

EDIT:

Her er tilsvarende for Remnant II og PD3 men preorderen for RII startet ca 6 uker før launch . Remnant II hadde solgt 1mill 4 dager etter launch og koster ca 25% mer enn PD3.

7 Likes

https://www.twitch.tv/d1rtyd3vil

Denne statistikken som du her bruker. Er ikke også det at Payday skal på gamepass også har en virkning ? Så grafen til payday kunne vært enda bedre ?

Ja i alla fall lite. Svårt att uppskatta.

1 Like

Burde jo ha skrevet det men grafen jeg linket til er kun steam .

EDIT:

Her er preorder Playstation Store :

Grafene er fra https://www.gamestatify.com .

5 Likes

Payday3 kåret til Most Entertaining Game på GamesCom. :partying_face: https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1695066437990105523

11 Likes

Det var virkelig det jeg håpa på… Det vil si mye for Ps5 :partying_face::partying_face::partying_face:

3 Likes

Tenker at dette er lurt for å fange opp eventuelle tekniske problemer før “den vanlige launchen” :

“Play Early Access on the 18th of September if you own the Silver or Gold Edition of PAYDAY 3”

8 Likes

Håper de oppdaterer på Ps5 no. De nye trailerene er jo ikke der

Håper vi closer over 1.15.

3 Likes

Det gjør vi nok, det er proffe tradere som herjer i denne aksjen. Men viktigst med den meldingen er at investorene kan få troen (tilbake) på at payday3 faktisk kan selge mange millioner spill. Det er den troen (og etterhvert gode steam-tall) som kan få denne aksjen til “himmels”.Alt er relativt. Jeg er veldig spent på hvordan aksjen utvikler seg etter gamescom er ferdig. Det var tendenser i den lukkete betaen, men mange solgte etter den. Ny beta starbreeze kom igjen! Det må da være noe mer dere har lyst til å teste. he he

3 Likes

Upp på 34 inatt

4 Likes

Det här är liknande scenario som för 10 år sedan.

Tog lång tid efter lanseringen innan marknaden förstod.

2 Likes

Så PD3 vann båda kategorierna det var nominerat i, hade jag inte väntat mig! :ok_hand:

8 Likes

Vel payday har jo en stor fanbase og når man oppfordrer fansen på f.eks steam til å stemme på spillet er det kanskje ikke så uventet:
Steam Community :: PAYDAY 3

Heisters! We’re honored to say that PAYDAY 3 has been nominated for two awards at Gamescom 2023 for PAYDAY 3! Public voting is now open for the communities, and we’d be super thankful if you voted for the game in the following categories:

• Most Entertaining

• Best PC Game

Vote Here!

SBZ_Defur

Man gjorde en mobilisering av community

2 Likes

Jag försökte lägga en röst men fick upp en notis om att lägga in biljettnr (från Gamescom). Osäker på om jag gjort fel, men tolkade det som att omröstningen bara var öppen för deltagare i Gamescom? Dvs de som var där och fick pröva/se de olika spelen (låter ju nästan mest logiskt iom att de har ett bättre grundlag att avgöra i frågan).

Men som sagt så kanske jag gjorde fel. Nån annan som upplevde det samma som jag?

Jeg så den først i dag, men jeg tipper siden star oppfordrer her generelt alle om å stemme, at den var åpen for alle. Spurte også en AI bing-search om det samme og fikk som svar:

According to the official website of gamescom, the user voting system for the gamescom award was open to anyone on the internet The voting period was from August 23 to August 25, 2023, and the winners were announced on August 25, 2023

Men hvis det er tilfelle, er det ikke like imponerende, for da er det den som har størst community som sannsynligvis vinner.

Men det gjelder å lage en hype her, vinne alle slike konkurranser man kan for å spre budskapet om payday3. Her er det meste lov av triks for å vinne slike konkurranser. Reglene er likt for alle.

1 Like