Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Nei . Det jeg legger merke til er at selve matchmakingen tar 5-10 sekunder lengre tid enn tidligere . Virker nesten som at de tidligere har vært for kjappe med å opprette nye lobbyer istedenfor å sørge for at de er fulle/nesten fulle. Ser det er flere som sier at de kun har fått 3/4 eller 4/4 lobbyer etter endringene.

@Evilfreud / @novalusus : har dere fått testet noe ?

2 Likes

Party animals er ute på steam nå i dag og er etter kort tid over 100k spillere. Prisen er ca 50% av PD3 standard edition

4 Likes

Testet et par lobbyer nå, funker veldig bra! Alle lobbyer har 3-4 spillere :smiley:

8 Likes

Hatt 2 games etter jobb, fått lobby på under 30sekunder begge gangene. Funker bra.

9 Likes

A Message From Our CEO - YouTube

7 Likes

Yeahh, they pulled a literal bait and switch by promising offline mode & then edited it out of the game’s description 5 hours AFTER release. You can see it right in Steam’s history, did they really think they could hide doing that?

Jeg er glad dette ikke er Payday 3. Snakk om å skyte seg selv i foten! :see_no_evil:

https://store.steampowered.com/app/1260320/Party_Animals/

1 Like

Feel the love in the comments :heart:
Ikke ofte man kan si det om kommentarfeltet

1 Like

24000 aksjonærer? :see_no_evil:

1 Like

24000 som eier aksjer gjennom Avanza. Totalt er det over 35000 aksjonærer :slight_smile:

2 Likes

3 Likes

Sjekket steam forum.det er flere som hevder man kan refundere spillet så lenge spillet ikke er offisielt released.stemmer dette?
Særlig moralsk riktig synes jeg det ikke er å spille 20 timer og så be om refund.

1 Like

Det tror jeg ikke du kan.

2timer / 14dager er det som pleier å gjelde.

Edit : Ha fy du kan

1 Like

Ja påstanden er at så lenge du er i headstart kan du refundere, 2 timer etter release er fristen. Høres rart ut.skrives mye på forum

1 Like

Leser tråden nå. Tror ikke tusenvis refunder for å si det slik.

Der det er enest snakk om refund og compensation er jo for ps5 spillere. Og det kan jeg delvis skjønne da det fortsatt er folk som ikke får spilt på ps5 eller har audio.

Leser/ser lite tyn for pc og Xbox, så steamwise burde ikke dette være så stort.

1 Like

Ser at reviews jevnt over ligger på 7/10, men selv om det ikke er fantastisk på noen måte så virker det på meg som det er det viktigste som er bra, nemlig at det er en betydelig forbedret utgave av Payday 2. Manglene handler om at man forventet enda mer, og kanskje noe mer overraskende. Men er det ikke sånn at større innhold vil komme etter hvert og at nåværende innhold dessuten kan sies å være litt i tråd med relativt lav prising fra start?

Jeg vil også anta at så lenge kritikerne ser på nåværende versjon som en god forbedring av Payday 2 så gjør det at muligheten for drahjelp fra gammel spillerbase burde være god? Det som virkelig hadde vært krise var jo om disse opplevde Payday 2 som mer spillbart fremdeles…

Frågan är om det är tillräckligt för att locka över PD2 spelarna. Får ju PD2 gratis mellan varven.

Ign oppsummerte det bra synes jeg. De store negative sidene er det tekniske og mangel på innhold.

Å sammenligne payday3 med payday2 ,sånn som payday2 er i dag innholdsmessig, er urettferdig,men det vil garantert en del spillere gjøre. Noen vil sikkert refundere.

1 Like

Samtidig så ser man allerede nå at PD3 er et bedre rammeverk for fremtiden enn det Pd2 var.

Tipper de kommer til å konvertere PD2 spiller jevnt og trutt. Steam har jo støtte for personlige discount vouchers.

2 Likes