Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Jeg begynner mer og mer å tenke følgende scenario.spillet blir ikke umiddelbart en kjempesuksess.kanskje skulle det blitt lansert i EA? Men over tid vil bugs bli fikset,dlc vil komme ut jevnlig.gamepass delen vil sørge for at det er en stor base å selge dlc til.over tid vil payday2 spillere bli konvertert til payday3.

1 Like

Jeg tror RedEye estimatene er gode pekepinner.

Støtter deg litt med Early access. Samtidig vanskelig å slippe DLCer i EA.

Tror de har valgt en god løsning. GamePass pengene vil uansett veie opp i stor grad for tregere salg.

1 Like

Jag är övertygad att PD2-spelarna kommer ”krypande” allt eftersom. Det kommer ganska snart övergå i en 90/10-split med ny content PD3/PD2. Starbreeze vill ju inte bli sin egen konkurrent och jag är övertygad om att de har en övergripande plan för att få över spelarna. Steg efter steg…

Slippet spillet kl 16 i dag? :stuck_out_tongue:

Det er planlagt allerede 4 DLC det første året? er disse gratis, eller betaler man for alle? er det sagt noe plass? Vet de fikk med disse DLC på premium/collector edition eller hva det het.

17 tror jag det är (EU)

1 Like

De som er inkludert i silver/gold edtion er ikke gratis hvis du vil ha de senere. Det kommer uansett til å komme oppdateringer som er gratis slik at de som ikke kjøper DLCer fremdeles vil få nytt innhold. Dette er samme opplegg som de har kjørt med PD2 og er også samme opplegg som Paradox kjører i sine spill.

1 Like

Håper de ikke ødelegger noe nå :

image

1 Like

Ser ikke at det er postet: Kosmetikk for gold/silver for PS5 spillere er utsatt til oktober.

https://twitter.com/PAYDAYGame/status/1704584126865563811

Begynner å synes litt synd på disse PS5 forhåndsspillerene. Håper ikke de vanlige PS5 spillerene blir videre påvirket

2 Likes

Uff ja, estimert fikset 5.oktober. Dårlig reklame for spillet på ps5 dette her. Her har star ikke vært gode nok.

1 Like

#3 nu (#2 om man inte räknar med steam deck) - enligt steamDB

2 Likes

Er vel tilbake til at #1 burde nås i dag og helst holdes over helgen? :thinking:

Gudene må vite, aksjonærmassen klarte jo å senke kursen 20% intradag for noen dager siden. Noe sier meg at kursutslagene kan bli store snart. Sannsynligvis er det mange som ikke har tenkt å sitte langsiktig i star. Redeye nevner også det i sin siste kommentar. Dataene fra steam charts i dag blir nok viktig for videre kursutvikling.

Men jeg tipper star setter igang markedsføring for fullt i helga.

1 Like

PAYDAY 3 | Dev Diary | Episode 9: Game Launch - YouTube

1 Like

Kanskje greit å se an launchen nå og kjøre på med masse reklame når de ser ting ser greit ut på fredag og utover?

Akkurat nå tracker Payday 3 til ca 40% av Remnant 2 peaken, håper virkelig de når 100%, da er de der jeg har base caset mitt.

1 Like

Finnes det et sted man kan følge antall spillere hos steam? Steamcharts er ikke oppe virker det som…

https://steamdb.info/app/1272080/charts/

1 Like

Er det realistisk at Payday 3 skal komme over Steam Deck?

Ja , tipper den er over Steam Deck før 19:30 :wink:

2 Likes

Steam deck tilbudet går ut kl 19

2 Likes