Der var PD3 #2 på GTS
EDIT: Kom en liten boost på kursen rett etter at den ble #2
Der var PD3 #2 på GTS
EDIT: Kom en liten boost på kursen rett etter at den ble #2
Fant denne anmeldelsen på Gamer.no nettopp:
Greit nok at et nysluppet spill ikke inneholder like mye som et med årevis med oppdateringer, vanskelig å la et nytt spill ha nok der. Men spørsmålet er hvordan det oppfattes da, har spillere tålmodighet? Min erfaring med Funcom f.eks. og spilleres tålmodighet er dårlig… (gjelder vel de fleste spillere dessverre)
Ser ut som om de sliter med Nebula igjen
ikke nå igjen…
Någon som räknat igenom ?
35967 spillere nå så ny ATH men lurer på hva vi hadde vært på uten serverproblemer. Må si jeg er veldig skuffet over hvordan Starbreeze har håndtert dette hvis vi ikke da ender på 150k CCU iløpet av kvelden. Hvis det er så mange som driver og lager kontoer++ kan jeg forstå at det kan bli litt utfordringer.
EDIT: 573 reviews på steam nå med 85% positive… Siger nok nedover etterhvert…
Prøvde å logge inn på Nebula, og det går ikke akkurat nå. Så det er en kraftig bottleneck der som vil hindre at spillertallet går fort opp på kort sikt
Og mange laster ned enda
Oväntat starkt. Kommer väl droppa lite
https://twitter.com/GamerTrader1/status/1704883181181165772?t=0NFbTb0v2tAQ3nqBqG9Rew&s=19
Ja og det er enda en grunn til å være skuffet over Starbreeze med tanke på servere. 39k nå så da blir nok ikke peak CCU i dag helt tragisk.
Jeg og crewet mitt prøver å logge på.
Alle sliter atm.
Legg inn positive reviews alle sammen
Hele nebula systemet virker ikke å være bra nok. Blir en barriere som spillerne må klare over for å få spilt.en Bugga barriere.
Bruker konsoll også Nebula ? Lurer litt på hvor mange som registerer seg via game pass
Jeg har foresten endelig fullført mitt første solo stealth heist!! Har vært så close mange ganger men har klart å fucke opp på slutten. Den beste tabben min var nok da jeg kastet granat inn i bilen istedenfor baggen med cash. Har kastet granat ørten ganger men aldri når jeg har vært så close til å fullføre. Følte meg også litt teit da jeg prøvde å trykke koden til vaultet ved å skyte på panelet
Ja, veldig uheldig og for dårlig å ikke få til dette. Det virker også helt unødvendig å ha dette i utgangspunket, men de har vel sin rasjonale bak.
Alle må registrere seg på det, men når man først er inne så går det automatisk. Merket ikke noe til det etter registrering
Ja alle så vi vet jo ikke hvilket trøkk de får fra gamepass. Burde nesten sluppet inn gamepass 1 time etter de andre
Jeg kasta granat istedenfor å kaste bagg på den store banken etter nær en time i stealth.
De får ta det pulje vis.kan de som har etternavn a til b registrere seg på nebula nå? Alle andre får vente
Nope men vi vet jo ikke hvor mange som prøver å opprette bruker. Og når man først begynner å få problemer så blir det jo bare verre siden alle prøver å reloade. 41k som peak første timen og så er CCU nå nede på 34.8k