Ser google trend er på ca 50% av remnant 2 sin topp.
Og med denne aksjonærmassen kan man jo tenke seg hva som skjer med kursen I morgen…
Det som bekymrer er når det tekniske blir en show stopper,ikke bare litt irriterende.
Det gikk fort, nå er target 200%. Alle som googler hvorfor det ikke fungerer.
Jeg kommer foresten ikke inn enda så tror ikke alt er OK
EDIT: Der kom jeg inn og ser CCU er oppe på 39k igjen
Og der nede igjen på 60% svinger fort når man bruker google sine ekstrapolerte tall.
De tallene var sikkert basert på at de skulle hatt problemer 1 time eller 2 til
Drøyt 51k som spiller nå.
Mulighet for at vi trenger #1 på Steam om kursen ikke skal falle mer i morgen. Om ikke antall spillere øker betraktelig utover kvelden.
Kan virke som de har regnet med at dette selger seg selv. Håper jeg tar feil.
57k så da kan vi si at det ikke blir en kjempeflopp?
Man kan “nesten” se på grafen til PD2 når PD3 kom ut :
EDIT: 1439 reviews nå med 71% positive
Da har de siste 900 vært på type 60 - 65%
Vi ser bare steam og de tallene er skuffende.finnes tall på xbox og ps5 også.hadde vært hyggelig om star kunne informere oss om totalen som de gjorde i head starten. Gjerne ta med ps5 også.
Ja men det er alle som skal inn og klage på at det var problemer med Nebula + at man krever internet for å spille. Regner med det siger oppover den neste uken.
Blir ikke overrasket om de sier noe på redeye sitt seminar i morgen. Hvis man ser på Remnant II så kom peaken på søndagen ca 2 uker etter at earlyaccess startet. Peak på launch for Remnant II var ca 66k så PD3 har mer enn det nå.
EDIT: Husket feil. Peak kom på søndagen etter launch og peak launch var 73k
Tycker det är helt ok start! Speciellt med tanke på att de ger bort spelet gratis på gamepass och de talen hamnar ju lite i ”skuggan”.
Vil tro det blir flere aktive spillere til helga. Fortsatt mange som kjøper, og er ikke alle som har tid til å spille så mye på en hverdag.
Noll problem på playstation, varken med nebula el matchmaking
1758 reviews med 72% positive og det synes jeg er bedre enn fryktet.
Og nå på 50% av remnant 2 igjen.
Ja, for da har de siste 300 vært på 75% - ish.