Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

Ser google trend er på ca 50% av remnant 2 sin topp.

1 Like

PS 13k views på 5 min på tweet :stuck_out_tongue:

Og med denne aksjonærmassen kan man jo tenke seg hva som skjer med kursen I morgen…

Det som bekymrer er når det tekniske blir en show stopper,ikke bare litt irriterende.

image

3 Likes

Det gikk fort, nå er target 200%. Alle som googler hvorfor det ikke fungerer. :see_no_evil:

2 Likes

Jeg kommer foresten ikke inn enda så tror ikke alt er OK

EDIT: Der kom jeg inn og ser CCU er oppe på 39k igjen

1 Like

Og der nede igjen på 60% :sweat_smile: svinger fort når man bruker google sine ekstrapolerte tall.

1 Like

De tallene var sikkert basert på at de skulle hatt problemer 1 time eller 2 til :stuck_out_tongue:

1 Like

Drøyt 51k som spiller nå.

Mulighet for at vi trenger #1 på Steam om kursen ikke skal falle mer i morgen. Om ikke antall spillere øker betraktelig utover kvelden.

Kan virke som de har regnet med at dette selger seg selv. Håper jeg tar feil.

1 Like

57k så da kan vi si at det ikke blir en kjempeflopp?

Man kan “nesten” se på grafen til PD2 når PD3 kom ut :

EDIT: 1439 reviews nå med 71% positive

2 Likes

Da har de siste 900 vært på type 60 - 65% :see_no_evil:

Vi ser bare steam og de tallene er skuffende.finnes tall på xbox og ps5 også.hadde vært hyggelig om star kunne informere oss om totalen som de gjorde i head starten. Gjerne ta med ps5 også.

1 Like

Ja men det er alle som skal inn og klage på at det var problemer med Nebula + at man krever internet for å spille. Regner med det siger oppover den neste uken.

Blir ikke overrasket om de sier noe på redeye sitt seminar i morgen. Hvis man ser på Remnant II så kom peaken på søndagen ca 2 uker etter at earlyaccess startet. Peak på launch for Remnant II var ca 66k så PD3 har mer enn det nå.

EDIT: Husket feil. Peak kom på søndagen etter launch og peak launch var 73k

image

5 Likes

Tycker det är helt ok start! Speciellt med tanke på att de ger bort spelet gratis på gamepass och de talen hamnar ju lite i ”skuggan”.

1 Like

Kul releasetrailer👊

3 Likes

Vil tro det blir flere aktive spillere til helga. Fortsatt mange som kjøper, og er ikke alle som har tid til å spille så mye på en hverdag.

2 Likes

Noll problem på playstation, varken med nebula el matchmaking

7 Likes

1758 reviews med 72% positive og det synes jeg er bedre enn fryktet.

2 Likes

Og nå på 50% av remnant 2 igjen.

1 Like

Ja, for da har de siste 300 vært på 75% - ish.