Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-AB)

74227 som spiller nå så det er bedre enn Remnant II. Klarer kanskje 80k i kveld ? Føler ikke de har kjørt på med markedføring og det må nok til hvis vi skal klare 1mill på 4 dager.

5 Likes

Ja og så gjelder det å få flere av payday2 spillerne over. Ser på payday2-talla på steam charts at ca 50% gav payday3 en sjangse. I tillegg har vi alle som har spilt payday2 tidligere. Sett over en del reviews og de peker egentlig på det samme av negative ting: tekniske problemer og lite innhold sammenlignet med payday2. Og over tid vil starbreeze forbedre disse to tingene.

5 Likes

Bommet litt men nå er iallfall PD3 #1!!

EDIT: Og ser kanskje ut som om CCU peaket på 77938

EDIT 2: Ser ut som om de har problemer med matchmaking igjen…

6 Likes

78k virker å være toppen idag.

Helt innenfor.

1 Like

Ja men tror vi hadde klart 79-80k hvis ikke matchmakingen tok kvelden igjen

Ja den sliter nå, vi bruker lang tid på å få lobby, selv om vi er full gruppe.

image

EDIT: Men den er mer enn “slow”. Ser på Red Archer og han har iallfall ventet 10min på lobby…

2 Likes

Ja matchmaking er down nå. Vi er full lobby og får ikke game liksom, som er sykt teit.

Da har det kommet seg gitt, ser ut til å nå rundt 80% av remnant 2 sin topp. Den kom dog først på den 7. Dagen av vanlig release. Hvis det samme stemmer for payday 3, så kommer toppen i helgen om en uke.

Litt dritt å bare klare 69% positive reviews. Er litt så jeg ikke skjønner hvorfor de ikke kjørte en beta til hvor de fikset match making bugs. :see_no_evil:

4 Likes

Nærmer seg 2 timer nedetid nå :frowning: Blir ikke mindre mas om offline mode nå…

2 Likes

Hvis de annonserer offlienmodus, at de skal lage det etterhvert. Så… :smiley:

De droppa jo denuvo

522k views, veldig positiv oppsummering.

296k views

Så, jeg tenker at de mangler noe virkelig stort PR-messig hvis de skal få solgt type 5m kopier på kort tid. Jeg tenker dog at salg nær remnant 2 burde være fint mulig.

3349 reviews og 62% positive nå :frowning:

Men veldig greit at de ikke kjørte på med streamers i dag når serverene er nede :wink:

1 Like

Det er nesten som om de forutså at de kom til å fucke det til? :see_no_evil:

1 Like

Ja jeg tror de hadde en mistanke om at de ikke fikk fikset alt etter betaen.

1 Like

Har ikke lest reviewene, men regner med at det er raging på serverene, ikke på gameplayet…

Den første videoen jeg linket til er vel litt av greia, et kult spill å plukke opp igjen til tider med noen kamerater uten at det trenger å være så seriøst. Det er lite bra coop spill og dette ser ut til å være det. Om teknisk på nivå med funcom. :cowboy_hat_face:

Jeg tenker det må være serverene siden de hadde en brukbar start og var rundt 70% etter 2k reviews

1 Like

Helt opplagt at folk gir trash reviews fordi det er nedetid.

Fikk du spilt nok til å kunne si om du liker spillet bedre eller dårligere nå btw @Evilfreud?

Ikke bra når folk blir sittende å irritere seg over å ikke få spilt. Tenkte selv jeg endelig skulle få testa spille nå, men kommer ikke inn noe sted… Likvel tenker jeg at dette er problemer som vil løses innen rimelig tid.