Digger spillet. Få heist er det mest negative.
Høres bra ut, så kan de selge det til 30$ med et 10$ heist til jul. Og gjenta fire ganger i året med gamle heists på salg til 7$ og etterhvert 5$. Om et år, spillet til 20$ med 15$ 4x heist pakke og et nytt til 10$. Da er det plutselig good value for money.
Veldig.
Samt at de kan kjøre 50% og 75% vouchers på basegame mot PD2 eiere helt frem til alle har Pd3.
Det jeg ikke liker :
- må få lobby for å spille solo
- Mange glemmer å trykke ready så man har 3 stk som må vente 5min siden sistemann ikke trykker ready ( er vel egentlig bare et problem på normal og ikke hard++ )
- ingen chat i lobbyen før man kommer inn i spillet. Med chat der kunne man få sistemann til å trykke ready
- man får ikke XP fra heists men for å fullføre challenges
- UI kunne helt klart vært bedre
- servere som er nede når jeg vil spille
Så fem av seks punkter har med matchmakingen å gjøre.
Altså, jeg tenker at det er positivt. De trenger ikke gjøre om masse greier for å fikse det du skriver her.
KOmmer til å falle helt til de får spillet online igjen.
Jeg tror always online er her som et krav pga at de vil ha cross play.
Ja, men offline solo er det mange som vil spille.
Det åpner dog for juks.
Lansert det i early access og eller kjørt mer beta tenker jeg.det tekniske er rett og slett ikke bra nok for et live spill
#1 Top sellers.
Oversikt over shorten i SB.
https://www.fi.se/sv/vara-register/blankningsregistret/emittent/?id=213800T68IVZFR868L42
Är det fortfarande problem med matchmaking? Jag hade problem på ps5an också. Hoppas de få fixat det asap, så ska det bara inte va. Fram tills dess tror jag också det kommer rinna på med negativa reviews. Är ju inte många som lämnat recension så de har möjlighet att vända trenden. Men -då måste matchmakingen förbättras kraftigt!
Ja , kan ikke logge inn i det hele tatt i spillet. Tragisk
EDIT: Testet nå og da funket det
EDIT 2: 6951 reviews nå med 44% positive…
EDIT 3: Fremdeles problemer :(((( 7441/42% positive
kan fort bli 0.6x tallet i dag ser det ut som
Samtidig, nesten en million spillere, noe positivt!
Hade faktiskt ganska lite tro på #1 GTS, så det har överraskat mig positivt! Det som är surt är att matchmakingen fungerar så j*vla dåligt! Hann köra några heists med en kompis och spelet är ju förbannat kul att köra tillsammans! Så besvikelsen var stor när matchmakingen tog kvällen
Fryktelig synd, her har vi et spill som har potensiale til å selge mye, men det tekniske kneler under stor load. Tenker mer og mer at det burde blitt lansert som EA slik som CE til funcom ble. Der var det også store problemer i starten. Vanligvis er slike tekniske problemer noe som kan løses raskt, men jeg er jammen ikke sikker i dette tilfellet her.
" PAYDAY 3 had a peak of concurrent players (CCU) across all platforms of more than 220,000, and 924,204 unique players (DAU). Starbreeze Nebula currently has 2,483,004 registered users."
EDIT: Tenker en god del i US ikke har fått spilt pga problemene så tallene er OK
Stusser litt på at de gikk ut så selvsikkert under prelaunch osv at det ikke hadde vært mye problemer bortsett fra PS5, også bare knebler hele opplegget i maange timer under lanseringsdagen. Det er sykt irriterende mtp som du sier @Alex at det har potensial for å selge mye.
Bør de, eller har de mulighet for å kompensere dette på en måte? gratis DLC eller noe? noe må gjøres for å rette opp inntrykket, gjerne litt fort.
De som hadde kjøpt prerelease på PS5, som fortsatt ikke har lyd på cutscenes osv osv, der burde de jo gått ut med en kompensering for de vertfall. De får vel ikke cosmetics/bonusmateriell før uti oktober heller.