Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stationmar

hei! noen andre her som har blitt forespurt å investere i Stationmar? tanker om prospektet i tilfelle?

Hei, ja jeg har fått tilbud om å investere

Har fått prospektet og det ser lovende ut. Jeg tegner meg på nå, men det er bare 1 time (16:00) til tegning går ut.

Hvordan ble du etterspurt?

Ser de skal hente penger igjen nå. Vurderer dere å delta i denne runden også?

Då er det ny emisjon på gang. Jeg kjøpte på 3 kr nå til 12. Lovende teknologi.

Er det ei nedre grense på kor lite ein kan investere?

Det var vell 60.000 kr men om den ikke er fulltegnet så får man nok mindre.

Takker og bukker! Vurdera å gå inn, men usikker på kor mykje eg skal investere i dette.

Styr unna, er min ryggmargsreflex. Har ikke sett så mye på det, men bare ved første øyekast er det nok rødlamper.

Se på eiere, styre, hjemmeside, måten å hente penger på.

Mulig de har noe på gang.
Hvem samarbeider de med? Hvor lang runway har de etter denne emien? Hvor mye må de hente neste gang? Noen større på vei inn på eiersiden?

1 Like

Ser at Stationmar har inngått avtale med Frontica Engineering ( eid av Aker) for en studie av et teleskopisk vindmøllefundament. Spennende

Hvor ser du det?

I prospektet

Ser at det i 4.4.5(s.34 av prospektet) er en avtale om at PVA Holding AS kan kjøpe tilbake grunnpatenten for 10 % av markedsverdi eller max 12MNOK. (pa. no.20190481) et lite beløp vis selskapets aksjer blir verd de 12 kr per aksje som de vil ha i emisjonen.

Er det en rar avtale eller bare meg som misforstår/ overdrive betydningen av den?

1 Like

Det har jeg ikke sett før.send en mail å spør. Virker jo helt sprøtt at de kan kjøpe patent tilbake til 10% av markedsverdi.får du svar er jeg forveden på forklaringen.

1 Like

Det hørtes mye bedre ut

Takk for oppklaringen

Det er jo bra!!Bør ikke dette oppklares og rettes på. Hva om han vatne så dette og finner ut at han kan det fordi det står i prospekt. Eller er slikt skrevet ned i vedtekter?slik at det er bare en skrivefeil?Det holder jo ikke å bare si det er motsatt…

1 Like

For de som ikke har sett varsellampene ennå:

Kjør videre på eget ansvar. Ta høyde for havari!

3 Likes

Fikk tilsendt prospekt i posten nå nettopp. Så seriøst ut, men når jeg leser denne posten her så er det kanskje ikke det.

verdsatt til 240 millioner før emisjon. Tror jeg står over…