Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Steam summer sale

Har også vektet ned, men har god tiltro til xbox når det er i anmarsj. Tenker omkring siste september. Alltid noe å pusse på, så de vil nok ha så mye tid som mulig. Nå vil nok markedsføring være i full gang en liten måned før.

xbone release er bekreftet 16. august. https://blog.conanexiles.com/en/xbox-one-game-preview-launch-august-16th-free-expansion/

1 Like

Räknar med lite bättre tryck i Planet Coaster försäljningen när sommaruppdateringen kommer 27 juni. https://www.youtube.com/watch?v=9PB2x_Q5Leg

1 Like

Takk, det har jeg ikke fått med meg! :slight_smile:

Det går mot det som ofte syns og skje , at de triggerene som er ventet uteblir og den tar sats på andre eller uventede beskjeder happeninger !? Sånn rent teknisk ville det være bygget forventninger i markedet vs kurs nå når summersale startet ?
Xbox release og biome release vil være den triggerne med mest oppmerksomhet , uten tvil!
Jeg forestiller meg samme moment som ved release på PC !

1 Like

Er mange som har det. Så det gjelder jo egentlig bare å komme inn før Xbox, gå ut så nær hype-rally-toppen som mulig, og gå inn igjen før PS4 - rinse & repeat… ? :slight_smile:

2 Likes

Må vurderes at hypen til pc pre—release nådde en topp en stund etter releasen. Vanskeligere å følge med salget til xbox enn pc, så spekulere på hypen er nok fornuftig. Tror det å sitte long med en andel vil være gunstig. Funcom 2.0 leverer etter plan og over hva forventninger var, tross alt. Det burde på sikt skape endring i berg og dalbane mønsteret til Funcom. Har mer av mine midler på børs enn hva jeg kan sitte long med, og flere aksjer i kikkerten. Spennende sammenslåingen blandt annet DESSC var med i.

1 Like

15 Likes

“Försvann” CE från steam store precis?

Nei, hender iblant ved stor belastning. Bare refresh :wink:

Ah, ok -tack! :smile:

Är det dags att utropa Planet Coaster och Frontier Developments till vinnare i årets steamrea?

1 Like

Ja, men pd2 på en god annenplass vises ikke riktig på listene

1 Like

Og… der var sommersalget over

:confused: