Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Men hvilken sjanger er ikke oppbrukt eller overfylt ? Uansett hva man lager så må man jo gjøre noe nytt eller bedre iforhold til de spillene som allerede er på markedet.

1 Like

Jeg tror Simutronics spillet vil være mer tilgjengelig og med litt mer action enn Bytro Labs spillene, og det kan i det minste trigge aksjonærene siden det virker som en krone tjent fra et “kult” spill er mer verdt enn en krone fra et “kjedelig” spill (kjedelig sett fra utsiden, jeg regner med at de som spiller dette helt sikkert synes det er moro). Jeg og sikkert andre har egentlig ikke regnet inn noe særlig fra mobilspillet og det er helt klart store muligheter for å overraske markedet positivt når det er så lave forventninger, men vi vet heller ikke så mye om spillet enda.

1 Like

Ja Bytro sine spill er ikke noe jeg klarer å spille men virker jo som om det er en del som liker dem. Selv om de ikke har millioner av spillere så er investeringene såpass små at de som regel har dekket den iløpet av første kvartal etter release.

1 Like

Endelig har denne begynt å bevege på seg litt

1 Like

En ganske kraftig økning uten noen “nye” nyheter.

Litt nytt har det vært. Det ble annonsert et nytt spill “Conflict of Nations” på torsdag forrige uke som skal lanseres i år i open beta, samtidig var de med på et gaming seminar som kan ha skapt økt interesse fra nye investorer, og trend tallene ser jo ut til å bedre seg litt.

Bortsett fra nyheter så ser TA ganske bra ut med brudd opp fra den fallende trekanten / vimpelen.

Ja jeg kvittet meg med 50% da den etablerte seg under 55 og det var et feil valg. Skulle snittet ned da. Sitter fremdeles med halvparten da.

1 Like

Jeg syntes det så ut som et flatbunnet triangel, og da hadde det vært riktig å kvitte seg med det rent teknisk. Men, som @holmes sa, den formasjonen startet egentlig tidligere, før emisjonen, på et mye lavere nivå. Mao, det var en vimpel, og teknisk veldig positivt.

Det sammen med at @holmes fant ut at de fikk økt trafikk når de økte reklame-mengden nå på høsten gjorde at jeg gikk inn.

Jeg synes mao det ser teknisk/fundamentalt bra ut.

1 Like

Så, da har vi falt tilbake, så vi ligger i trading range 52-59kr. Det må nok noen saftige nyheter eller bra kvartalstall eller guiding for å få aksjen forbi 59kr.

Kursen endte forresten marginalt under SMA50 i dag, går det videre ned i morgen tror jeg vi får testet 52kr igjen. Så kan @Alex gå inn “100%” igjen hvis han egentlig liker selskapet. :wink:

1 Like

Med 1 aksje

Lavt volum i dag, men dagens to største handler var på 55,50 og 55,75, så vil si at vi gikk under SMA50 selv om siste handel seff bare er piss. :slight_smile:

1 Like

Og nå kan jeg tenke meg å vekte opp litt her igjen, over fra noen av de andre aksjene som har gått bra den siste uka hmm der var problemet :slight_smile:

1 Like

Det er egentlig godt jobbet å ikke ha noen aksjer som har gått bra i det siste, ettersom børsen er nær ATH, men det ser faktisk ikke så bra ut her heller, har bare Kitron som har gått bra. Jeg kunne ha hatt endel cash hvis jeg f.eks hadde vektet med ned i Photocure når den gikk bra tidligere i sommer. Det er kanskje det som er øvelsen? Vekt deg ned å sitt litt i cash til tider?

1 Like

Denne må man vel sitte på til neste store release i hvertfall? Er det noen farer som lurer her egentlig?

1 Like

Q3 er ikke ventet å være veldig bra, men så begynner det å skje litt mot slutten av q4 og q1

Ja, jeg har tidligere brukt indeks for å balansere dette cash eller short indeks, nå synes jeg indeks så greit ut og solgte ut dette og begynt å kjøpe meg opp i mine favoritt aksjer. Litt for tidlig som du sier, men det er vanskelig å time perfekt. Så lenge jeg treffer i min fundamentale analyse og de begynner å bevege seg i løpet av det neste halvåret kan det uansett bli veldig bra.

1 Like

Se på Stillfront! Gøy med stigning selv om det er lav omsetning.

1 Like
3 Likes

Blir vel litt som en utvidet versjon av Clash Royale fra supercell

1 Like

Synes det så bra ut. :slight_smile:

1 Like