Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Her kommer et litt hypete innlegg, men det er vel lov på en søndag. Hvis bare ser på det tekniske (selskapet må så klart også levere på fundamentalt nivå hvis dette skal inntreffe), fra lignende formasjoner i NOD og Star-b så ser vi at neste topp gjerne er høyere enn høyde av selve trekanten i vimpelen og da målt fra toppen av forrige trekant.

Star-B

NOD

Det er veldig skjeldent det er interessant å snakke om trendkanaler i disse aksjene. Og hvis vår hypotese er korrekt at vi har en lignende formasjon i Stillfront så burde kursmål (ut i fra ren teknisk analyse) ligge på 150+.

1 Like

Hvis du ser på Starbreeze, så har de levert lite og ikke avskrevet noen prosjekter hittil. De har levert med Payday 2 og Dead by daylight. VR-satsingen og Geminose har det skjedd lite av. Det samme gjelder avtalene om mobilversjon av Payday 2. Aksjen har like herlig holdt seg høy. Min konklusjon er at så lenge du har gjort det bra tidligere, så går aksjen helt fint på forventning om god merverdi. Jeg tror det vil gjelde Stillfront også.

2 Likes

Hva tror du?

På 74.5 er fremdeles aksjen opp over 40% siste måned :slight_smile:

4 Likes

Det er vel rimelig normalt med en korreksjon. Vurderte selv å redusere på 77kr.

Jo, men på lenger sikt. Jeg tror vi kan få en dipp på veien dit nedi ca 62kr.

Det er fortsatt mulig, kursen er over 77

Etter min mening viste aksjen styrke i dag, hvor den ikke falt dypt etter møtet med motstanden på SEK 80. Jeg tror den vil ligge rundt nåværende nivå en dag eller to til , før den fortsetter oppover, noe slakere enn den har gjort tidligere. Jeg tror kursen vil ligge et sted mellom SEK92-95 ved nyårets begynnelse.

2 Likes

Litt negativt hvis vi slutter under 70

Så, skal vi ned til 62?

Jeg mener 70 kroner er viktig. Brudd opp over 70 og så pullback til 70 er fortsatt en grei opptrend. Slutter kursen under dette, så ja naturlig om den går noen kroner til ned. Hvis ikke så er det kjøp på 70.

1 Like

De store pengene tjener du ved å ikke gjøre noe som helst. Altså du må jo kjøpe i utgangspunktet da, men etter det. Velg et bra selskap som tjener penger og hold på aksjene over flere år.

4 Likes

Fy flate dette ser bra ut.

4 Likes

Skuta seiler videre? Retning nord :slight_smile: