Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Q4 i fjor var veldig bra, så dette synes jeg er positivt, det tyder på at Bytro labs har hentet seg inn fra dippen vi så under sommeren.

1 Like

Stærkt udbrud, stor volumen, mod ny ATH?

1 Like

Vil tro det? :slight_smile:

1 Like
  1. Har du testet Siege: Titan Wars enda @Nocturne?

  2. Har noen her inne salgstall for Unravel?

Helt gått i glemmeboken - spilt mye Clash Royale. Laster ned Titan Wars nå :slight_smile:

1 Like

Fin dag ser det ut som. 55% i pluss fra snittet mitt

1 Like

Ser ut som om jeg gjorde feil valg når jeg økte i SB istedenfor SF. Har uansett mer i SF enn i SB.

3 Likes

Samme her o_O 55 %

3 Likes

Jeg har sikkert det laveste snittet :slight_smile: , men også det laveste antall aksjer. :frowning:

+70% er veldig pent da!

3 Likes

@nofun - skrev en liten vurdering i “gaming” tråden på forumet nå :slight_smile:

4 Likes

Da var det ute med clans og nye kort :slight_smile:

http://www.siegetitanwars.com/release-notes-january-17-2017/

5 Likes

Sluttet på 90 i dag, helt greit da vi tipset om denne rundt 50-55

7 Likes

Ekstremt tæt på ATH. Interessen i Sverige er ikke-eksisterende, interessen i Norge er en lille håndfuld investorer, interessen i Danmark er megetgod :smiley:

4 Likes

Top 100 (94) i thailand nu på iphone top grossing, god update? Eller også er det bare mig der promoter spillet her på koh samui :stuck_out_tongue:

1 Like

PAYNOVA
Redeye ser hög potentiell uppsida och katalysatorer i närtid för Paynova och Stillfront (Finwire)
2017-01-19 10:32
NGM-noterade Paynova och First North-noterade Stillfront lyfts tillsammans med amerikanska Neonode fram av Redeyes analytiker med hänsyn till hög potentiell uppsida och katalysatorer i närtid. Det framgår av Redeyes rapport Swedish Technology Report 2017 som släpptes på torsdagen.

Redeye konstaterar att Paynova “framgångsrikt har slutfört övergången till en ny affärsmodell och har kapaciteten och den operationella erfarenheten att addera nya kunder utan att öka kostnaderna allt för mycket”.

Vidare diskuterar bolaget med stora väletablerade kunder, och Redeye tror att “chansen att addera nya kunder under våren är ganska stor”.

Redeye förväntar sig att Stillfront kommer att fortsätta att leverera en betydande tillväxt då bolaget fokuserar på att få lågriskprojekt till marknaden. Analytikerna tror även att marknaden har missat en del värdeskapande aktiviteter som kan materialiseras i närtid, bland annat Simutronics kommande titel “Siege: Titan Wars” som enligt Redeye har “blockbuster-potential”.

Andra möjliga katalysatorer uppges bland annat vara intäktsökningen när Bytros titlar blir mobilkompatibla och när Stillfront genomför ytterligare förvärv.

Anton Wilén
[email protected], 0765-46 64 41
Nyhetsbyrån Finwire

4 Likes

Her er noe snacks som kommer fra Stillfront ila kort tid, kanskje i februar. Fra Q3-rapporten, 22 nov.

“Mobile (HTML5) version of Call of War live within three months”

  • Jeg tolker dette som at spillet slippes som en app
  • Dette skjer sannsynligvis ila februar
  • Babil games (ervervet av Stillfront i desember) kommer sannsynligvis til å “oversette” spillet og lansere det i MENA-regionen på et senere tidspunkt (midtøsten og nordafrika)

Utover dette skal et eget team hos Coldwood (Unravel 1) starte produksjon av egen IP, parallelt med utviklingen av Unravel 2.

3 Likes

Rettelse:

“It will be an optimized site, not an app. Thus we will avoid the 30% platform fee from Google and Apple.”

De har vært innom tanken om å bruke Babil games til å “oversette” spillet til MENA-regionen.

2 Likes

Ser ut som Stillfront vil få en liten dipp ned etter å ha testet opp mot ATH, ønsker da å kjøpe meg opp igjen etter å ha redusert en del over 90… Ja litt trading på meg også, men beholder en del.

1 Like

Solgte meg ut av denne igår da jeg syntes den så noe svak ut. Spent på hva som skjer fremover her.

1 Like

Får håpe det ikke kommer en melding da