Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Mange spillaksjer har en dårlig dag i dag. Star, THQ, Still. Går vel bare ned med børsen antar jeg…

1 Like

Hva skjer med sf, noen nyheter jeg har gått glipp av?

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170203.GlobeNewswire.HUG2075921

Stillfront increases ownership in Simutronics

Stillfront today acquired additional 82,500 shares in Simutronics Corp, corresponding to 2.41% of all outstanding shares. The price per share was 1.02 USD in cash, totalling a consideration for all shares in the transaction to 84,150 USD.

Sellers are several minority shareholders in Simutronics.

After the transaction Stillfront Group holds in total 1,885,000 shares corresponding to 55.06% of all 3,423,600 outstanding shares.

Jörgen Larsson, CEO, Stillfront Group, comments

“We are very satisfied with our investment in Simutronics from June 2016. Existing products enjoy a profitable growth and the soft launch of Siege: Titan wars has so far progressed most satisfactory. Based upon that, we find it attractive to acquire more shares in Simutronics” Jörgen Larsson, CEO, Stillfront Group comments.

2 Likes

For en nydelig liten melding å få på tampen av børsuka :slight_smile:

1 Like

Mot 100+

Trolig pga dette

1 Like

Ja, og spør du meg er det meget positivt @holmes!

Dette er også veldig interessant. De har vel skrapa til seg det de kan. Tror Stillfront står godt over 100 ved E3 :slight_smile:

Over 100 neste uke tror jeg, tok litt mer igjen.

Måtte ta fra Star b :cry:

2 Likes

Bra med kjøp i dag fra en som bruker PAS.

Nettohandla 1 039 274

Da kanskje det kommer ny bull analyse derfra igjen?

1 Like

Skal ikke se bort fra det :slight_smile:

Er vel flere her inne på forumet som bruker PAS :wink:

Noen som har sett noe?

finnes det et sted man kan folge salg/nedlastinger av Siege: Titan wars?

Jeg bruker AppAnnie

1 Like

Det kom en liten patch til S:TW i går som fikset litt på perfomance++ og nå ser jeg de skal ha vedlikehold i morgen :

SIEGE: Titan Wars will be offline on February 8, beginning at 3:00pm EST / 20:00 CEST for approximately 30 minutes.
Following this will be a balance patch with some gameplay changes. Stay tuned for full notes when maintenance is complete.

Tror vi begynner å nærme oss launch når de har fikset eventuelle bugs i den patchen.

3 Likes

De siste tre ukene har det kommet ca 500 nye likes per uke på facebook siden, mot nærmest 0 tidligere.

1 Like

471 648 i dag.

1 Like

Trodde dere snakket om antall aksjer og ikke beløp :smiley:

2 Likes

http://www.siegetitanwars.com/balance-patch-february-8-2017/

3 Likes

Stigning og konsolidering, stigning og konsolidering… [hva skjer videre?]

3 Likes