Mange spillaksjer har en dårlig dag i dag. Star, THQ, Still. Går vel bare ned med børsen antar jeg…
Hva skjer med sf, noen nyheter jeg har gått glipp av?
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170203.GlobeNewswire.HUG2075921
Stillfront increases ownership in Simutronics
Stillfront today acquired additional 82,500 shares in Simutronics Corp, corresponding to 2.41% of all outstanding shares. The price per share was 1.02 USD in cash, totalling a consideration for all shares in the transaction to 84,150 USD.
Sellers are several minority shareholders in Simutronics.
After the transaction Stillfront Group holds in total 1,885,000 shares corresponding to 55.06% of all 3,423,600 outstanding shares.
Jörgen Larsson, CEO, Stillfront Group, comments
“We are very satisfied with our investment in Simutronics from June 2016. Existing products enjoy a profitable growth and the soft launch of Siege: Titan wars has so far progressed most satisfactory. Based upon that, we find it attractive to acquire more shares in Simutronics” Jörgen Larsson, CEO, Stillfront Group comments.
For en nydelig liten melding å få på tampen av børsuka
Mot 100+
Trolig pga dette
Ja, og spør du meg er det meget positivt @holmes!
Dette er også veldig interessant. De har vel skrapa til seg det de kan. Tror Stillfront står godt over 100 ved E3
Over 100 neste uke tror jeg, tok litt mer igjen.
Måtte ta fra Star b
Bra med kjøp i dag fra en som bruker PAS.
Nettohandla 1 039 274
Da kanskje det kommer ny bull analyse derfra igjen?
Skal ikke se bort fra det
Er vel flere her inne på forumet som bruker PAS
Noen som har sett noe?
finnes det et sted man kan folge salg/nedlastinger av Siege: Titan wars?
Jeg bruker AppAnnie
Det kom en liten patch til S:TW i går som fikset litt på perfomance++ og nå ser jeg de skal ha vedlikehold i morgen :
SIEGE: Titan Wars will be offline on February 8, beginning at 3:00pm EST / 20:00 CEST for approximately 30 minutes.
Following this will be a balance patch with some gameplay changes. Stay tuned for full notes when maintenance is complete.
Tror vi begynner å nærme oss launch når de har fikset eventuelle bugs i den patchen.
De siste tre ukene har det kommet ca 500 nye likes per uke på facebook siden, mot nærmest 0 tidligere.
471 648 i dag.
Trodde dere snakket om antall aksjer og ikke beløp