Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Ser ut som den skal opp? :slight_smile:

Jeg var aldri helt ute, men har noe mindre antall aksjer enn på bunnen. Jeg har beholdt en god del, og kjøpte litt etter siste melding.

1 Like

Fin kursutvikling i dag. Tror det brygger seg opp mot rapporten neste uke, torsdag den 23 februar.

Utenom det vanlige så tror jeg vi får

  • litt snacks om Siege: Titan Wars
  • bra resultat, mye fordi Bytro labs sine spill leverer
  • Call of War optimalisert for nettleser på mobil
  • en oppdatering om Babil games og deres performance

Jeg håper vi får høre

  • noe nytt om Unravel 2
  • en kommentar om den nye IP-en til Coldwood. Ettersom disse også utvikler Unravel 2 så velger de kanskje å fokusere oppmerksomheten på U2 for nå
3 Likes

For de som er nye til Stillfront, så er dette en fin innføring (fra 6 oktober 16)

http://www.redeye.se/webcast/stillfronts-vd-jorgen-larsson-presenterar-pa-redeye-gaming-seminar-6-oktober

Jeg har jo spilt en del på Bytro sine spill så det booster nok inntektene :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Karl Oscar Strøm ‏@KarlOStrom 27 minutes ago

Karl Oscar Strøm Retweeted Pavas
Interessert i gaming-aksjer? Neste uke holder vi seminar i Stockholm m/live videooverføring. :+1:t2::chart_with_upwards_trend:Karl Oscar Strøm added,

Pavas @PavasMehra
@paretosec anordnar Gaming Seminar den 23 februari i Sthlm; @PdxInteractive @THQNordic @stillfront @G5games presenterar! PMa mig för anmälan

3 Likes

Ganske bra lineup der. Noen som skal være med til stockholm entur? @nofun ? :smiley:

1 Like

Jeg vurderte det men fant ut at jeg ikke gadd :grin:

1 Like

Tror jeg skal se på streamen, i hvert fall Stillfront delen.

1 Like

Samme her. Det er samme dag som Stillfront kommer med tall for Q4 og da synes jeg det er greit å ha fokus på det.

Fin dag

2 Likes

@holmes minner meg veldig om hva jeg så for 6 dager siden. Det er som om markedet bare venter på at Stillfront skal komme med en positiv melding.

Det er en bekreftelse på formasjonen du så

Så, hvis jeg skal kjøpe en aksje som ser teknisk sterk ut nå, så blir det Stillfront? Samtidig, det er jo knyttet endel forventninger til Stillfront framover, så de må jo faktisk levere.

De skal lansere et spill og levere rapport så da slår fundamentale faktorer inn

Men ja det tekniske peker opp

1 Like

Nesten 12 tusen “snakker om” Siege siste 7 dager på Facebook

2 Likes

Nyt spil i beta https://twitter.com/babilgames/status/833664066413592577

1 Like

Arabisk versjon av S:TW ? :wink:

STILLFRONT GROUP
Stillfront: Preview Q4, KPIs rising (Redeye)
2017-02-20 15:08
Stillfront is set to releases their Q4 report on Thursday the 23th of February. Previously published KPIs indicate a good uptake from the levels we saw during Q3’16. As the company previously communicated; Q4 will be the first quarter reported according to IFRS accounting.

Läs mer på Redeye (https://beta.redeye.se/company/stillfront-group/525752/stillfront-preview-q4-kpis-rising)

Läsaren av innehållet kan anta att Redeye har erhållit eller kommer att erhålla betalning för utförandet av finansiella företagstjänster från bolaget. Ersättningen är på förhand avtalad och är inte beroende av innehållet.

[email protected] (Redeye.se)
Redeye AB - Redeye.se

3 Likes