Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Så Funcom ska upp nu, menar du?

Jeg tror den er nær en bunn nå og kan være greit å posisjonere seg før påsken. Tror forsåvidt den vil først gå etter påske, men greit å kjøpe nå.

1 Like

Haha! Som sagt, plötsligt 74,50…

2 Likes

Kjenner jeg begynner å bli klar for full lansering av Siege. Minimalt med patcher/bug fixer de siste ukene så de må jo snart få fingen ut :smiley:

3 Likes

Med et visst forbehold om at Trump har trigget mye søk på “conflict of nations” må jeg si at jeg liker utviklingen der

4 Likes

Jeg startet å teste conflict of nations for 123 dager siden og det holder faktisk på enda. Tar vel et par uker til før jeg vinner :smiley:

3 Likes

https://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170418.GlobeNewswire.HUG2096412

Stillfront Group AB (publ) (“Stillfront” or “Company”) held an extraordinary general meeting on 18 April 2017 where it was resolved on a directed issue of not more than 299,189 warrants, each warrant entitles to subscription of one (1) share in the Company, entailing an increase of the share capital of not more than SEK 209,432.30 if all warrants are exercised. The purpose of the directed issue of warrants is to constitute an incentive for the group’s current and future key employees.

2 Likes

Just nu genomför Redeye en undersökning bland medlemmarna kring fem bolag inom online gaming. Med drygt 470 svar så här långt kan vi bland annat se att kännedomen om bolagen varierar kraftigt.

Mest kända är Starbreeze, där 64,2 procent av de svarande anser sig känna till bolaget väl eller mycket väl. Lägst kännedom ser vi så här långt för Stillfront Group, där motsvarande siffra är 16,7 procent. Dock tilldelas Stillfront högst betyg hittills för “Trovärdig långsiktig vision och strategi” med hela 78,1 procent.

5 Likes

Midlertidige tall for denne uken, men trenden ser veldig lovende ut ( i rødt)

2 Likes

Otrolig låg omsättning nu. Dags att släppa lös Siege osv.

Jeg har troen på at Stillfront slipper spillene når de skal, ikke når det hadde vært bra for aksjekursen. Det er en av grunnene til at jeg er i aksjen. Ledelsen virket veldig kompetent. :slight_smile:

1 Like

Visst, spelen ska vara färdiga… :slight_smile: Jag menade bara att det känns som om alla avvaktar spelsläppen nu.

Nå er warrants prissatt så det kanskje kommer snart? Ser at det er mindre reviews på Siege på google play de siste dagene, vet ikke helt hvordan det skal tolkes, stille før stormen?

Veldig positiv utvikling når det gjelder conflict of nations, kan bli en ny Call of War suksess.

2 Likes

Er kanskje naturlig siden de ikke har kommet med patcher eller lansert i nye land på en stund ?

Det er jeg helt enig i men tolker uansett det at det ikke har vært noen større patcher/endringer på en stund som at de mer eller mindre er klare.

Håper noe skjer snart med Siege og andre spill, falt nesten 20% fra toppen i løpet av de siste 3 månedene nå. Det svir litt når man er “full-lastet” (alt er relativt).

1 Like

Har økt i dag

4 Likes

Stor update til Siege :

6 Likes

Så, der har vi grunnen til at de ikke har sluppet spillet generelt enda. :slight_smile:

Yep og med såpass store endringer går det vel noen uker før vi eventuelt ser ny patch eller launch. Regner med at det kommer minst en patch til før launch.

2 Likes