Da har jeg fått kjørt noen kamper i Siege og må si jeg liker endringene. Har ikke fått testet alt enda men kortere kamper og mindre effekt fra haste var ganske greit.
Har prøvd en ekte match i Siege for første gang - ja kan se at dette blir heftig… Kan fort bli dyrt og!
Jag är ingen gamer, men har spelat Siege en del. Riktigt skojigt. Och jag vinner de flesta matcher. Måste ju få skryta lite…
Spennende teknisk oppsett her nå synes jeg
Snart åker vi upp igen.
Hvor bra vil Siege lykkes?
- Legges ned
- Under break even
- Break even
- Moderat suksess
- Cash cow
0 stemmegivere
Hva legger du i “Cash cow”?
Får tilbake flere ganger investeringen, stabil inntjening over mange år, verdifull IP som gir mulighet til oppfølgere eller spin offs
Da får jeg endre til cash cow da.
Jeg burde kanskje ha lagt til et valg til over: “det nye clash of clans”
Det må da være mulig å kopiere litt i hvert fall, har ikke prøvd Clash of Clans men for en heftig suksess!
”Cash royale”?
Det var det jeg lurte på om du mente når du skrev “Cash cow”. Men da hadde du sikkert skrevet: “Clash cow”.
Eller “Angry cow”?
Lukter at de allerede har gode inntekter
Hehe Jeg har jo spilt “litt”(tror jeg har over 1000 kamper…) etter hver patch og synes iallfall at de endringene som er gjort gjør spillet bedre/kjekkere. Før var det jo slik at kom man bakpå i begynnelsen så hadde man tapt mens nå kan en kamp snu opptil flere ganger. I sist patch ble tempoet økt bittelitt + makstid er endret fra 6 til 4 minutter og etter å ha spilt “noen” kamper så synes jeg dette har vært en av de viktigste patchene de har kommet med.
Jeg har faktisk kun brukt cash 1 gang og det var i helgen men det har nok litt med at det gikk mye raskere å levle opp når jeg startet å spille. Hadde jeg startet i dag hadde jeg nok brukt “litt” mer
Eller “det nye Clash Royale”
EDIT: Det er foresten “ganske” bra at Supercell har 4 spill på top100 grossing på både ios og android.
Gjorde faktisk mitt første in-game kjøp i dag. En tier 2 diamond chest (eller noe slikt…) på et engangstilbud for 11 kr. Tenkte at “oi, det var jo billig, hvorfor ikke?”. Gikk rett i fella!