Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Da har jeg fått kjørt noen kamper i Siege og må si jeg liker endringene. Har ikke fått testet alt enda men kortere kamper og mindre effekt fra haste var ganske greit.

4 Likes

Har prøvd en ekte match i Siege for første gang - ja kan se at dette blir heftig… Kan fort bli dyrt og!

2 Likes

Jag är ingen gamer, men har spelat Siege en del. Riktigt skojigt. Och jag vinner de flesta matcher. Måste ju få skryta lite… :slight_smile:

4 Likes

Spennende teknisk oppsett her nå synes jeg

3 Likes

Snart åker vi upp igen.

1 Like

Hvor bra vil Siege lykkes?

  • Legges ned
  • Under break even
  • Break even
  • Moderat suksess
  • Cash cow :moneybag:

0 stemmegivere

1 Like

Hva legger du i “Cash cow”? :smiley:

Får tilbake flere ganger investeringen, stabil inntjening over mange år, verdifull IP som gir mulighet til oppfølgere eller spin offs

Da får jeg endre til cash cow da. :smiley:

1 Like

Jeg burde kanskje ha lagt til et valg til over: “det nye clash of clans”

Det må da være mulig å kopiere litt i hvert fall, har ikke prøvd Clash of Clans men for en heftig suksess!

1 Like

”Cash royale”?

3 Likes

Det var det jeg lurte på om du mente når du skrev “Cash cow”. Men da hadde du sikkert skrevet: “Clash cow”.

3 Likes

Eller “Angry cow”?

1 Like

Og første plass går til…

9 Likes

Lukter at de allerede har gode inntekter :smiley:

3 Likes

@Nofun så, tror du ARPU blir bra for Siege:Total War? Ref posten til @swing to poster opp? :smiley:

1 Like

Hehe Jeg har jo spilt “litt”(tror jeg har over 1000 kamper…) etter hver patch og synes iallfall at de endringene som er gjort gjør spillet bedre/kjekkere. Før var det jo slik at kom man bakpå i begynnelsen så hadde man tapt mens nå kan en kamp snu opptil flere ganger. I sist patch ble tempoet økt bittelitt + makstid er endret fra 6 til 4 minutter og etter å ha spilt “noen” kamper så synes jeg dette har vært en av de viktigste patchene de har kommet med.

Jeg har faktisk kun brukt cash 1 gang og det var i helgen men det har nok litt med at det gikk mye raskere å levle opp når jeg startet å spille. Hadde jeg startet i dag hadde jeg nok brukt “litt” mer :wink:

5 Likes

Eller “det nye Clash Royale” :slight_smile:

EDIT: Det er foresten “ganske” bra at Supercell har 4 spill på top100 grossing på både ios og android.

2 Likes

Gjorde faktisk mitt første in-game kjøp i dag. En tier 2 diamond chest (eller noe slikt…) på et engangstilbud for 11 kr. Tenkte at “oi, det var jo billig, hvorfor ikke?”. Gikk rett i fella! :slight_smile:

6 Likes