Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Lasta ned Siege igjen nå for å teste oppdateringene. Må si det har kommet seg ganske mye siden sist jeg testet. Animasjonene flyter bedre, spesielt når man åpner kister / kort + det er lagt til en haug med nye titans, veldig kult. Spells funker også bedre nå og jeg fikk faktisk litt kick når fienden kom helt til borgen min (begge tårn nede) og jeg klarte å få dem vekk og endte opp med å ta borgen hans. 3-2.

Kan bli bra dette! :slight_smile:

8 Likes

Har man det gøy er liksom de skarve kronene ikke så farlig. Så jeg har troen :slight_smile: Har bare spilt et par kamper, men avhengighetsgenet mitt er tydeligvis opptatt med aksjegreier og forumsnakk, så det kan endre seg…

1 Like

Hm, bara jag som tycker att Stillfront är ett magiskt papper? Det sjunker med flera procent om dagen, men kursen rör sig ändå inte ner…

1 Like

Magiskt fravær av hype i aksjen før Siege lansering, og bytro labs spillene ser også ut til å gå bra. Virker som en aksje som går under radaren blant svenske private investorer.

2 Likes

Ja, den går definitivt under radarn här i Sverige. Den är inte upptäckt ännu. Och när investerarna väl gör det kommer den att vara betydligt dyrare än i dag…

1 Like

Bytro labs spillene på google trends - synes det ser ut som om Q2 kan bli bra.

5 Likes

http://www.siegetitanwars.com/top-100-players-season-4/

Jag vill inte framstå som otålig, men det vore fint om det hände något snart. :wink:

(För övrigt verkar tålamod vara ett gemensamt personlighetsdrag hos alla som investerat i SF. Dags för de otåliga att upptäcka papperet.)

Hade missat detta. Kom i går.

http://www.siegetitanwars.com/new-card-brambles/

I dag var det i tillegg mulig å kjøpe 300x av det nye kortet for 50 diamonds :grinning:

1 Like

Hva tror dere om Q1 16.mai i forhold til 2016 Q4 ?

Q4:

§ Net revenues amounted to 24.6 MSEK
Operating result after financial items amounted to 1.2 MSEK

De siste tre årene har SF altså doblet omsetningen sin:
2014: 29mill
2015: 55mill
2016: 94mill

Blir spennende å følge denne ila 2017 da fundamentet nå virker solid og de har mange ben å stå på.

3 Likes

Tror dette kan lokke en del folk til å bruke penger in game :slight_smile:

4 Likes

Etter å ha spilt Siege en del de siste tre dagene skjønner jeg at spillet ikke er lansert med markedsføringsbazookaen til Jürgen.

At jeg ikke får gjort in game purchases er et av problemene som må løses… Flere som opplever problemer her?

Hvilke problemer har du i tillegg til at du ikke får kjøpt noe ? Jeg har spilt en god del i det siste og har egentlig ikke hatt noen problemer. Jeg spiller foresten på android.

Smørte kanskje på litt for tykt i kommentaren min. Det er egentlig bare snakk om noen visuelle feil, som f.eks at hver gang jeg launcher spillet så dukker det opp en frame som viser at jeg har åpnet en ny kiste. Bruker iphone.

At det er umulig å legge igjen penger i spillet er ikke bra. Virker dog som at det bare er jeg som sliter med dette. Venter spent på svar fra support

Jeg har fått kjøpt - men bare prøvd en gang.

Nu börjar nedgången bli lite tjatig.

Merkelig kursutvikling, får satse på at 70+ kroner blir en bunn.

1 Like

Ja, märkligt. Vi har i princip legat stilla i ca tre veckor, och nu sjunker vi, när flera spel snart ska släppas?

1 Like

Stigende andel positive reviews på Siege google play (viser prosent ikke antall)

På tide å fyre opp selskapets mye omtalte
#markedsføringsbazooka

6 Likes