Etter å ha doblet antall aksjer på 74 for noen dager siden er jeg klar
Ser ut som de siste endringene har blitt veldig godt mottatt?
Spillet er mye mer underholdende nå enn for noen måneder siden
Rimelig viktig for et mobilspill, ettersom de får inn nye spillere via markedsføring. Det er veldig stor forskjell på om 1kr i markedsføring gir inntekter på 0,9kr eller 1,1kr for å si det sånn.
Pareto Securities verkar tanka.
Gillar bolagets tydlighet i kommunikationen med marknaden, osv. Snart kommer man att upptäcka att det är en liten, men snabbväxande pärla.
Da fikk jeg spilltesteren min (dama) til å teste S:TW. Hennes kommentarerer var:
- Ok tutorial/gameplay
- Pen grafikk
- Bra lydeffekter
- Hakking mot slutten av matcher som gjør det relativt uspillbart
- For aggressivt kjøpepress (vente opptil 24 timer på å unlocke kiste)
Hun har en Nexus 5x, så en 18 måneder gammel telefon. Hun spiller ikke så mye på mobil, mest på PC (Battlefield-serien, Minecraft, Rust, Conan Exiles, Starcraft:Broodwar - inkludert masse tower defense).
Konklusjonen var at de to siste punktene tilsammen gjør at det ikke var noe hun kom til å spille videre.
Jeg har ikke det problemet nå men spiller på nettbrett eller galaxy s7. Hadde dette problemet tidligere i år spesielt når begge kjørte hauger med billige units.
Har hun fått kiste som trenger 24timer allerede ? De kistene du normalt får tar det 1 eller 4timer å åpne så har ingen problemer med at det tar lengre tid ( er vel 8,12 og 24timer? ) på de kistene som man sjeldent får og som inneholder en hel haug med gull//kort og litt diamonds. Ser faktisk ikke på det som “aggressivt kjøpspress” i det hele tatt men jeg er kanskje mer tålmodig enn dama di
Jepp, hvis jeg ikke har misforstått noe.
Hun har vel vært “heldig” og fått en skikkelig bra kiste tidlig. Det er bare det at når du ikke kjenner spillet så virker det nok ikke så positivt.
[quote=“nofun, post:898, topic:347”]
Jeg har ikke det problemet nå men spiller på nettbrett eller galaxy s7. Hadde dette problemet tidligere i år spesielt når begge kjørte hauger med billige units.[/quote]
Hun har jo akkurat startet med spillet, så da har de neppe fikset problemet, du har bare kommet deg forbi det stadiet. De har mao litt optimalisering igjen.
Nå har jo jeg veldig dårlig hukommelse men tror ikke jeg har fått mer enn noen få (3?) av den beste kisten (og har aldri betalt for å åpne de). Normalt får man primært kiste som tar 1 time med 4timers kister innimellom. Alle de andre er sjeldne så har hun fått en 24t kiste får hun iallfall en bra start hvis hun orker å vente på den
Kom du deg ut i tide?
Hehe jeg tror det
Er du med noe i Funcom enda da?
Det morsomme er at jeg hadde 80kr som kursmål og burde lagt meg på “trailing stop loss” etter det, men jeg ble grådig og økte på 83kr i stedet. Dette hadde vært helt topp hvis jeg hadde holdt meg til planen!
Jeg synes det ser ut som potensialet er høyere nå enn når jeg anslo 80kr, men aksjen har nok gått mye på forventing allerede.
Irriterer meg litt at jeg ikke solgte når kursen var over 100kr men trodde jo at Siege var “rett rundt hjørnet”…