Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

Ser nu att de betalade 3,14 SEK för optionerna.

3 Likes

Det er jo veldig positivt at de vil betale for opsjoner som ligger såpass høyt over dagens kurs. Har ikke sett ledelsen gjøre dette i andre selskaper.

60 000 teckningsoptioner skulle erbjudas Jörgen Larsson = 188400 kroner betalt

och 40 000 = 125600 betalt.

3 Likes

De räknar uppenbarligen med framgång. Jag har sagt det förut och säger det igen: hittills har de bara testat affärsmodellen, nu har de sett att den fungerar och då växlar de upp.

Har ni några spekulationer om dagens – relativt – stora köp av utländska banker? Är det en slump att tre banker samtidigt går in och köper – relativt – stora poster? Trenden har ju varit sjunkande en tid, och plötsligt vänder det från 74,25 till 82 kr (ca +10%) på två dagar, trots en riktigt dålig dag på börsen.

Siege, Unravel 2 og cwip1 har alle potensiale til å bli blockbustere og potensialet i disse spillene har til gode å bli priset inn. Kan være noen har oppdaget dette og ønsker å satse :slight_smile:

4 Likes

Bare litt dumt at jeg ikke har rukket å kjøpe meg helt inn her før det tar av :no_mouth:

Begynner ca 7:05 inn her

1 Like

Är det bara jag som inte hittar SFs presentation?
:sob:

Du må trykke på sal2 over videoen, ser ikke ut som det kom med i linken

Tack! Det var en annan video där i går kväll när jag kollade. Men nu hittade jag SF.

Valgte å selge meg helt ut her nå. Etter litt volum og bra stigning i går er det i dag nesten ikke omsetning. Solgte noe på 82.25 og resten på 82 etter inngang på 78.

Aldri feil å ta gevinst, men med litt tålmodighet tror jeg det kan hentes hjem større premier i denne aksjen enn 4 kr/aksje

4 Likes

Det tror jeg også men har mer tro på andre aksjer for øyeblikket . Ble drøyt 11k i gevinst og det er jeg godt fornøyd med. Så får heller andre ta større gevinster.

1 Like

Hvilke ?

Funcom blant annet.

Da har jeg kjøpt meg opp så jeg har 10% av porteføljen i SF. Synes jeg må ha såpass hvis det skal være noen vits.
Hva skjer nå framover med Siege - Titan Wars? Skal de kjøre en reklamekampanje? Hvordan releaser man et spill som allerede er i AppStore etc?

1 Like

De får hjelp med markedsføring og publishing av Tilting Point

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20160920.GlobeNewswire.HUG2043344

Tilting Point is a leading publishing partner for top independent developers. Led by veterans of Electronic Arts, Zynga and Gameloft, Tilting Point has profound expertise in mobile game publishing, covering key areas such as user acquisition, data management and CRM. Their games include the Apple Design Award-winning Leo’s Fortune® and other mobile hits like Languinis™ and Photo Finish Horse Racing™.

“Tilting Point is an industry leader in mobile games marketing, and through Simutronics’ deep skills within mobile game design and development, we are setting up a winning team,” Jörgen Larsson, CEO, Stillfront Group, comments.

3 Likes

Ja det er vanlig user acquisition som andre f2p mobilspill på facebook andre kanaler. Spillet skal også åpnes på flere markeder, det er jo ikke tilgjengelig i de største landene enda.

2 Likes

Sista kortet är ute. Snart dags för release.

3 Likes

Mycket läsvärd artikel om eRepublik.

3 Likes

Litt merkelig at det ikke er omsatt en eneste aksje i dag.