Ja, dålig omsättning i går också. Desto större under uppgången tidigare i veckan. Sannolikt anar de flesta att köparna finns kvar och bara väntar på en chans att köpa billigare.
Stillfront har omtrent like stor omsetning som Kitron hadde for en stund siden. Får håpe den får samme kursutvikling også
Tar meg nok igjen iløpet av sesongen Var oppe på 931 men da traff jeg plutselig på tommy og andre som lå på 1100++ så da ble det vanskelig
4.1 på google play nå.
Merker uansett at jeg begynner å irritere meg over matchmakingen og ser andre klager på det samme. Har truffet på mange på 1100+ i det siste og da er det ikke lett når man normalt ligger mellom 850 og 900 selv. Blir f.eks teit at en som normalt ligger ranket mellom #150 og #100 flere ganger per sesong treffer på han som er ranket som #1. Da er det faktisk bedre å måtte vente noen min på en kamp.
Mm. Jeg håper at dette løser seg ved tilstrømming av nye spillere etter full launch.
Har du vært i kontakt med utvikler/Stillfront om dette? Eller hørt om de har noe på gang til full lansering? Hvis det ikke blir bedre før lansering eller til lansering kan spillet feile bare på grunn av det…?
Har postet på forumet så får vi se om det kommer en kommentar fra CM.
Ingenting vi inte redan visste:
EDIT: Ser også at sesong 9 varer helt fram til 26.juli
og så kommer emotes :
Coming soon™…
Ikke mye igjen av Q2 nå
“With this update, we went back to the drawing board to provide a complete gameplay rework of the Mana Troll Titan. We’ve also added emotes and made some enhancements around the game as we approach global launch.”
Detta var en bra nyhet:
New languages
Now supporting Russian, Korean, Japanese, Chinese (Simplified), and Chinese (Traditional)
Lurer på om de har begynt å gjøre noe med markedsføring/legge til nye land. Ser at i Sør-Afrika så ligger Siege som #1 i Games/Strategy og #45 totalt på antall downloads på ipad. Brukbare plasseringer i Jordan og India også. Info hentet fra www.applyzer.com .
Smygstartar de den globala launchen, eller?
GSI har kjøpt 10 000 aksjer i dag
Det lukter litt fugl av oppgangen i dag.
En rimelig kraftig reaksjon opp fra turen mot bunnen av trendkanalen. Dette blir vel tredje gangen toppen av kanalen blir testet.
SMA50 ble positiv for et par uker siden, mens SMA200 har vært positiv hele veien opp.
Det er en veldig fin trend i andelen mostly positive, og mostly negative, det har vært ganske lenge å vente for oss aksjonærer, men helt klart verdt det tror jeg da spillet har mye større sjanse å lykkes nå. Noen av de negative anmeldelsene går på matchmaking (som trolig kan bli bedre med flere spillere) og noen barnesykdommer med servere som har vært nede en dag som de forhåpentligvis har bedre kontroll på nå.
Stillfront fortsetter å stige. Er det noen spesiell grunn til stigningen akkurat de par siste dagene?
Jeg lurer på å kjøpe mer, men tror kanskje jeg venter for å se om det kommer en dipp.