Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Stillfront Group (SF)

4 Likes

Da vet vi at kina-partneren har troa og har tenkt til å kjøre hardt på markedsføringen!

3 Likes

Har Siege ens lanserats i Kina ännu, eller är det själva lanseringen som sker nu? Jag tänker på Jörgens svar på en email för några veckor sedan, då han inte kunde kommentera om Siege hade släppts i Kina eller inte. Det hade ju varit ett enkelt svar om det var ja. (Man ska komma ihåg att myndigheterna granskar varje spel innan det godkänns. Det kan ta fyra till sex veckor, om jag inte minns fel.)

3 Likes
3 Likes

Skrytepave! Neida, #73 av en million er jo mer enn greit :grin:

3 Likes

Greit nok for en gammel mann :smiley:

Lurer litt på hva som blir neste nye ting i Siege. Regner med at teamet jobber med mer enn nye kort og balansering.

3 Likes

Gammel mann? Er du i 70-årene? :smiley:

Ikke lenge igjen nå!! :grin: ( er 45 )

Gammel og gammel :grin:

Blir interessant å se når de kjører på med PR neste gang.

Dette er stort! Klopp er en utrolig karismatisk type og et kjent fjes i fotballverden, og spesielt populær i Tyskland. Stillfront er foreløpig co-publisher av Football Empire, men har en opsjon på å kjøpe 51% av selskapet (Digamore Entertainment GmbH) for 3 mill euro

Kommer mye spennende fra Stillfront framover

3 Likes

WTF?? Ikke akkurat slik markedsføring jeg forventet meg av siege :grin:

5 Likes

Hehe… Litt merkelig, og kanskje litt drøy…

Får nok noen reaksjoner i hvert fall!

Får håpe det skaper debatt, at Kvinnegruppen Ottar tar på seg krigshanskene og at selskapet blir bedt om å fjerne videoen.

Men, fester spillet seg når man ser reklamen? Eller er det litt teit…? Vi får se hva som skjer :slight_smile:

1 Like

Jeg tenkte at det var teit men de når kanskje ut til en del som de ikke når ut til med de vanlige reklamene.

1 Like

Det var veldig mange reviews den dagen (2. august) på google play

Det var også flere negative enn normalt, virker som det var noe tekniske problemer, med flere som ikke kunne starten appen, vet ikke om det kan være pga stor trafikk eller bare tilfeldigheter?

2 Likes

Trodde først denne her var en spøk, men det var det jo ikke. Aldeles forfærdelig, vi får håpe mange tolker denne ironisk noe jeg tviler på er hensikten:“Nå kan modellene sluttes å slåss på catwalken, men gjøre opp i Siege: Titan Wars”. For en ide!

Kursen har forøvrig holdt seg ganske godt siden jeg tok ferie.

1 Like

Vurderte faktisk å sende en mail til Jørgen siden han normalt er kjapp å svare på mail men droppet det siden han sannsynligvis ikke kan/vil kommentere så mye. Er nok uansett Tilting Point som styrer dette.

Har foresten vært OK utvikling på iphone de siste dagene. I går var det f.eks #31 overall på grossing i Norge og i dag er det #26 i hellas. Ikke de mest interessante landene men…

https://www.applyzer.com/main.php?mmenu=rankings&submenu=getRanking&app=1149474432&market=1

1 Like

Rett og slett skikkelig dårlig og skikkelig pinlig reklame! :flushed:

Tenk hvor morsom denne hadde vært med riktig målgruppe i reklamen. Denne krever parodi. Skulle tro WR entertainment hadde fått oppdraget.

1 Like

Har du kjøpt tilbake det du solgte? Det er forresten komisk hvor bra det fungerer å selge ved lansering!

Nei. Ikke sikkert jeg skal kjøpe tilbake alt heller. Akkurat nå har jeg vektet over til funcom en tid fremover.

2 Likes