Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svenske LaBull

For noen av dere som er insatt i svenske børs scenen så vet dere kanskje att LaBull er regnet som en av Sveriges, om ikke Sveriges beste Stockpickers. Han er god for +200-300 MSEK og nyter livet sitt gjennom å reise verden rundt. Han har tidligere jobbet på Lehman Brothers runt tidlig 2000. Hvert kvartal oppdaterer han sin portefølje gjennom Redeye hvor han presenterer sine case og begrunnelser. Han har en buy-and-hold strategi og har feks siste 2 åren present case som GomSpace, SyntheticMR, Pled Pharma, Cinnober m.m, for å nevne noen av årets vinnere og 10-baggare.

Igår kom årets siste oppdatering. Disse er interessante å læse for å sette seg inn i nye case. Viktigt å nevne att han også har en utrolig effekt på casen han presenterer, noe som gåt imot alle mine beliefs, men det er alltid gøy når han presenterer noe du selv eier og tror på :stuck_out_tongue:

Denne gangen finner vi noen av mine favoritt case som jag presentert tidligere her i år på tekinvestor, bl.a Integrum og Surgical Science.

6 Likes

@babyrage hva skjedde med pled pharma 20. oktober 2016?

Bare en kort forklaring. På forhånd takk.

De tok in 406 MSEK i en emissjon til 20 kr.

2 Likes

Ok. Takk skal du ha.
Godt nytt børsår til deg. Håper du fortsetter å skrive som i år :+1:

1 Like

@Londonmannen

Øverst er oppdateringen fra LaBull, postet av Babyrage.
Litt ned i rapporten står det om hans syn på Pled Pharma.

Mitt syn egentlig nano anno 2015. Det gjelder både kursmessig og tidsmessig egentlig (inkludert misforstått av markedet) Så det er et «in for the long run» case, selv om det er et par kortsiktige triggere også. Tanken er at de har jo da kommet lengre når nano engang selges.

Slenger også ved redeye sine rapporter, så kan du jo lese til du enten går lei, eller blir mer interessert :smile:

https://www.redeye.se/company/pledpharma

1 Like