Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

sykt chill parabolic oppgang

Hehe, vet ikke om det fremgikk superklart hva bildet var av, det er min coinbase konto, hvor en kan se den øker når jeg gjør kjøp.

(Jeg overfører alltid alt fra coinbase til wallet når saldoen der blir for stor)

Begynner å bli ganske happy med porteføljen nå, diversifiseringen hjelper en del på stabilitet

Har ikke @Christian overtalt deg til å kjøpe Nekkar?

Jeg tipper @Savepig venter til neste krakk og kjøper dem da hvis de utvikler seg som nå. Det var i hvert fall tilfellet med Kitron :smiley:

1 Like

Hehe ja kanskje det!

Dette føles helt nostalgisk, NANO er plutselig min suverent største enkeltposisjon innen aksjer.

3 Likes

Handler bitcoin på spot jevnt og trutt, beholdningen min på coinbase siste måned

Sølv ruler

Hvorfor er Ultimovacs ut?

Er ikke ut, er denne visningen til Nordnet som bare viser de beste og de dårligste.

Dagens tilskudd til portisen utenom en liten post targovax er en 1884 Carson City Morgan Silver Dollar AU-50

image

1 Like

Nice, kjøpt på nett eller lokalt?

Denne var gullhøna i trondheim, men jeg handler også litt på skanfil for da kan jeg plukke opp i butikklokalet her i byen

Skrev det i andre tråden og, fra et investeringsmessig synspunkt er det ikke særlig glupt å drive og kjøpe sånne, det blir litt mer som en gimmick og krydder. Man må sjekke auksjonssider og ebay og sånn ganske mye for å finne ut om man betaler sånn ballpark riktig.

Så når jeg tar dette inn i portiskalkulatoren setter jeg veldig konservativ prising

i løpet av dette tiåret 5-dobler den seg i verdi :crossed_fingers: Alle mitt fysisk sølv er i vertfall langsiktig. Så er det alltid moro å vise frem, og ta på sølvet/gullet i ny og ne ! Folk generelt har ikke peiling på hvor mye gull, og sølv er verdt så det gjør ekstra gøy :smiley:

Ja, det er sånn for min del og, det fysiske sølvet ser jeg ikke nødvendigvis for meg å selge, det er miningaksjene som er tradingkomponenten

1 Like

Porteføljeoppdatering før uka:

Aksjeuttellingen ikke noe særlig å skryte av for i år, men plutselig snur det!

image

1 Like

Fortsetter dip buying av bitcoin

1 Like

Du er ikke bekymret for en videre tur nedover, eller tenker du å kjøpe dippen så lenge den varer?

Egentlig ikke, solgte såpass mye på høye priser at jeg kjøper jevnt og trutt hver gang rsi er skitlavt på timeschartet

Liker veldig godt å se at bitcoin dominans ser ut som den har bunnet.

2 Likes

image

image

2 Likes

Ja nostalgisk var rette ordet, damn

(Nå skal det sies at med “største posisjon” så betyr det for tiden ca 7%, ikke 70 :p)

Så helt forelsket på samme måte som før blir jeg ikke.

image

2 Likes