Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Kryptosatsingen min er nesten et kapittel for seg. Må si jeg gruer meg ganskemye til å skulle skattemelde hele greia.

Har mesteparten av kryptoene mine (bitcoin og eth) som ren hodling på diverse wallets, men kjører også margin trading på bitmex og bybit.

Man må være ekstremt konservativ med giring på bitcoin, fordi det kommer så store prosentsvingninger ut av det blå. (Egentlig er det ikke ut av det blå, det er nesten alltid styrt av at longs har blitt for overmodige og girer for hardt virker det som.)

2 Likes

God start på biotekdagen!

1 Like

Solid det her!

Brukt høvelen på porteføljen i dag. Tar med cash inn i helgen.

Samlet litt ting om photocure

1 Like

Gillar inte helger du :smile:

Hehe, nei det er faktisk en god observasjon.

Strengt tatt burde man bli flinkere til å faktisk bruke litt ekte cash i helgene!

2 Likes

Du har vel absolutt ingen intensjon om å selge noe som helst av Photocure? Eller tror du vi får en dipp

Jo jeg selger og kjøper pho hele tiden jeg. :slight_smile:

Men sliter med å se noe annet enn at den vil være min største enkeltaksje i lang tid fremover

2 Likes

Ja der er vi to… Større oppside og lavere nedside har jeg aldri sett på børs tror jeg… Personlig tror jeg den vil stabilisere mellom 83 og 95 en plass

Takk til @Investor for ideen:

April 2019:

Ordnet seg det. :stuck_out_tongue:

Portfolio oppsummering: Bearish AF

2 Likes

Bearish pig?

2 Likes

Hva får man når man krysser @savepig med et bearish market?

6 Likes

Porteføljeoppdatering, litt mindre panikkangst foran neste uke, så det er vel da det smeller. :slight_smile:

1 Like

Jeg kommer til å savne det når jeg ikke lenger kan hvile på laurbærene av NANO+PCIB i 2016 på 5-års grafen i nordnet.

5 Likes

Satt du ikke med funcom ?

Ikke under crazyoppturen desverre. :slight_smile:

Siste årets oppgang blir seende fint ut da, og forhåpentligvis blir det mer å juble for.

Det kommende året blir eksamen. Om jeg nå skusler vekk store deler av bio-oppturen som kom til slutt, så må jeg bare innse at det beste er å spare i fond. :slight_smile:

2 Likes