Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

OBX bear som jeg ser du har handlet litt på, tar den mye gebyrer/avdrag dersom du har den over lengre tid? Har snust litt på den selv en liten stund.

1 Like

Diskuterer den litt i bjørnetråden i dag. Jeg har ikke fullstendig skjønt mekanismene den fungerer på enda, men jeg har observert at den negative avkastningen min etterhvert som OBX har steget har virket ganske rimelig og innenfor.

Virker som en forsvarlig ETF å sitte med, og giringen er også på konservative 2x.

2 Likes

@Savepig komponerer porteføljen sin

3 Likes

Hadde egentlig håpet jeg snart skulle være ferdig med sånne drawdowns. :face_with_head_bandage::nauseated_face::face_with_thermometer::adhesive_bandage:

PCIB skuffet som vanlig, og jeg klarte ikke å være decisive i å ta tap. Fremdeles mye å lære om å ikke være cocky og forelsket i enkeltaksjer.

Har bestilt mine første sølvmynter! :smiley:

6 Likes

Med smell fra BGBIO i tillegg til flere andre skuffelser på rekke og rad i det siste, så er aksjeporteføljen nå kommet ned på et generelt stoplossnivå jeg har hatt i sikte lenge, så har solgt unna en god del i dag.

Vil unngå å gå på tilt og begynne å prøve å vinne tilbake på et blunk.

6 Likes

Eg og skreller av litt i portefølgen og ser det litt ann nå. Greit å ha cash i bakhånd til å kjøpe for skulle det komme noen dype dipper igjen? :slight_smile:

Aksjer i portis pr.30.07.2020

1 Like

Nå føles det jo av og til som at det er en naturlov at det kommer en sånn herlig opptur dagen etter at man har derisket, men der har man jo hele grunnen til at man bruker høvelen på porteføljen heller enn kappsag.

3 Likes

Ordsmed!

Oppdaterer du portisen til uken?

Screw cash, flesker til med et solid bet i Photocure!

5 Likes

Det ble en fin biotechdag

2 Likes

Du må jo ta med de røde også.

1 Like

Det jeg ville frem til var at biotechene var de som performet best i dag. :slight_smile: Dette er nordnet sin sorterte liste

Totalen ble bra i og med at jeg kjøpte et tonn av photocure før helgen.

2 Likes

Såe, 1 a4 ark veier ca 5 gram.

1tonn = 1.000.000gram ish?

så 200k aksjer? :smiley:

1 Like

I wish!

Takk for bidraget Arcticzymes men det er ikke heelt nok til å dra oss i pluss i dag! image

image

4 Likes

Er vel stort sett i samme båt i dag hele hurven🇳🇴

Idag er portisen opp 5%! PSE bgbio og apple bull x8!

2 Likes

Står det evilfreud sin portefølje i tittelen her hæ?

6 Likes

Skulle hatt Nano vettu :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

Oppdatert portefølje.

Endelig NANO inne igjen!

9 Likes