Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Nei, av den enkle grunn at jeg for en gangs skyld ikke klarte å være disiplinert og brente alt kruttet over 80.

I strayed from my strategi, blir anmerkning i boka!!

Man blir for cocky og overconfident når omtrent alt har vært medvind i to måneder.

3 Likes

Godt i gang med å rigge om til uvær.

PCIB største enkelposisjon, er mildt bull på at PCIB faktisk kommer til å lande en relevant avtale med AstraZeneca, og mener at Sør-Korea og Taiwan uansett bør gi en buffer mot nedsiden. hvis det blir en skuffelse. Chartet i denne oppturen er også en drøm ift forrige gang.

Ingen NANO på konto for øyeblikket, det føles fryktelig trist og tomt. Kommer til å ta den inn igjen hvis jeg ikke ser at Folketrygdfondet sin post minker igjen. Hvis det skjer så er det klart for shortfest.

Gir meg selv M+ for håndteringen av PHO som ble utsatt for et vanvittig shortangrep, NG+ for håndteringen av Softox. Kunne vært 3-4% høyere i portisen om jeg hadde vært disiplinert og fulgt reglene mine der.

Skulle børsen krakke nå så har jeg et ok innslag av forsikring som jeg kan swingtrade OBX på vei nedover med.

Kommer bare til å fortsette å kjøpe Bitcoin rolig og forsiktig. Gir ikke opp før caset er broken, og det har jeg ingen tro på.
https://medium.com/@100trillionUSD/bitcoin-stock-to-flow-cross-asset-model-50d260feed12

image

image

10 Likes

image

4 Likes

Thank you FED, skulle nesten ikke være mulig

image

image

2 Likes

Gidder du forvalte sparegrisen min også, sparegris? :crazy_face:

Dont quit your day job!

2 Likes

image

image

4 Likes

9 Likes

Full oversikt. Bitcoin (og litt ETH regnet inni samme) snart 5%.

VELDIG lite cash akkurat nå, men så står jo en god del i BEAROBX, og fondsandelen er økende etter at jeg tok inn GLD ETF, den posten er opp til 17% vs 10% i april i fjor.

GRAF er et lite tullebet, en SPAC som jeg trodde skulle bli en Quantafuel aktør, men som viste seg å merge med en Lidar-produsent. (Velodyne)

Elsker at jeg er inne i ArcticZymes og NattoPharma, misliker sterkt at jeg ikke eier NANO.

image

3 Likes

KakeGrafen din har en bug
ellers har du stadig for lav %andel bgbio :wink:

1 Like

Hva er bugen? At den ikke viser labler på de minste posisjonene?

Hehe ja enig! Men overtegnet meg 200% i emien.

Stykke str og % ser ut til å ikke stå i stil til hverandre.

20% av 4,7% :face_with_raised_eyebrow::blush:

Bugen er: Why you no Nano?? :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

1 Like

Jeg prøver å kjøre reverse phsycology på markedet og ta en for laget!

2 Likes

Veldig fornøyd med å se pengene for repemi i BGBIO har gått ut fra bankkonto i dag. :slight_smile: Begynte å lure på om det var noe kluss der.

Har forresten laget en liten blogg nr to for portisen:

3 Likes

Fint å ikke være all in i disse småfrustrerende tider for de største posisjonene

1 Like
2 Likes

Theme song!

Herlig dag. Store bekymringen er jo alltid om USA og global makro omsider smeller skikkelig ned akkurat mens de norske aksjene smeller ned av andre årsaker,

image

1 Like

Begynner å øke cashmengde i NOK igjen nå.

Merker jeg sliter fryktelig med å tvinge meg til å å også selge i posisjoner som har gått dårlig den siste tiden!

2 Likes