Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Auch, peaket på ca 150% i pluss i år og nå ca 75%. Det merkes! På den andre siden. 75% i pluss :sunglasses:

Det er vel greia med biotek, det er store svingninger.

1 Like

Ja når man får en sånn stjernesmell som pcib samtidig som masse annet, så svir det skikkelig!

Nå er jo nordnet-delen av portisen stadig vekk synkende skal sies. Bitcoin har trukket ok i andre retningen oppe i dette

1 Like

Kitron har vel gjort det “greit” siden april også :joy:

1 Like

Staple i porteføljen den nå :slight_smile:

1 Like

Urk, for en drittuke. Pleier å kose meg med å gjøre dette i helgen, men nå ville jeg bare bli ferdig.

Triste faktum er at jeg har gjort en del større bets på enkeltaksjer i år som stort sett har gått feil alle sammen på rekke og rad. Så fortsetter å bare tweake portisen mindre og mindre i den retning.

4 Likes

Takk for gode oppdateringer. Hvilken strategi brukte du for å hente deg så bra inn etter corona?

Hadde brukbart med cash på bok helt fra det smalt imed usa/iran ved nyttår og kjøpte alt mulig da det virkelig krakket

3 Likes

Hvorfor kjøpte du ikke heller Nano på 9.xx og solgte på 32-33? :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

4 Likes

klf2I0x

3 Likes

Kan ikke maxe “Alpha”-en hver uke. Hvis det hjelper er min ASK -50% denne uken. En aksje der.

En bra dag når bearobx er din største posisjon og det likevel svinger

image

Kjøp bitcoin - Min største enkeltposisjon nå

5 Likes

image

En vanvittig ruglete tid for aksjeporteføljen på nordnet, har vært rystet, biottrøtt og helt uten conviction på noenting som helst etter at man først fikk PCIB-smell, så Spetalen-idioti i Photocure og til slutt Dichesbuen-tullball i softox.

Heldigvis veier Bitcoin litt opp for elendigheten.

image

2 Likes

Har du noe i AZT @Savepig, eller er den bare på watchlist?

Bare watchlist akkurat nå, ser an litt om den starter et nytt legg oppover.

Ser du har DNB i porteføljen i tillegg til Kitron som er å ha penger i banken til god rente. Har du vurdert blodsugerene i Komplett bank?

Tror det kan bli interessant å sitte i episurf framover. Virker jo som de får gjennomført det de skal i disse kjipe tider. Er vel en av få potensielle 100baggere :see_no_evil: Kan godt hende det ikke blir noe særlig av, men har rundt 40 og muskel og skjelettplager er det mange som sliter med. Behandlingen er ikke spes dyr heller.

1 Like

DNB var en posisjon jeg startet da aksjen krakket til 100 eller hva det var, har skrelt for mye av den underveis, har jo vært en pengeku av de sjeldne, og gir en finfin base til giringen på kontoen.

Kredittkortbanker holder jeg meg unna, synes ikke forretningsmodellen er spesielt sympatisk og de er vel både politisk og regulatorisk utsatte?

2 Likes

Ja, jeg er jo enig i at forbrukslån med dagens inkassolovgivning i Norge ikke er bra. Samtidig, Sverige har vesentlig bedre lover der uten at det er et stort problem. Jeg klarte bare ikke unngå et selskap som veldig sannsynlig har pe på 5 ved kurs 7kr etter q4 tallene. Eller pe 7 på 10kr.

1 Like

Interresant å følge porteføljen din😊 Vurderer du å ta inn Nano igjen? Begynner jo forhåpentligvis å nærme seg mål etter en litt for lang vandretur.