Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Svinaktig fine aksjer - 🔴 Baconporteføljen 🐷

Definitivt, har hatt NANO i perioder i år. :slight_smile:

Kjedelige dager for aksjeporteføljen, men nå er jo snart bitcoin oppe i 17% av hele skiten, så totalbildet er en del bedre enn grafen til nordnet

image

image

3 Likes

Fortsetter å komme seg, er ikke fullt så deprimerende bilde

image

1 Like

Porteføljeoppdatering, litt så som så performance relativt til markedet for aksjedelen på nordnet, mens Bitcoin har vært en fantastisk porteføljekomponent i år.

2 Likes

What is this differensiering I hear so much about.

Du har gått fra å investere i biotek til litt av alt, unntatt grønt/energi og olje?

Nice going på den bitcoinplasseringen da. Den har slått godt til.

Hva er det for at du toppet i juli egentlig??

Jeg er solid biotrøtt, for å si det veldig mildt.

Edit:
Jeg gikk på flere smeller på en gang i det tidsrommet, så er litt tilfeldig

2 Likes

Det er jo fordi premiumrabatten er tilnærmet null.

Det er jo nå man skal begynne å se på biotech igjen.

På de fleste andre forum enn tekinvestor ville jeg nok fått påpakning for en uansvarlig høy biotekandel fremdeles da. :wink:

4 Likes

Hehe. Skal man først forsøke å slå indeks så må man gjøre det skikkelig og ikke med et par prosenter. :grin:

Det går sånn noenlunde fremdeles, man må jo ha trua og våge å zoome litt ut når det stormer!

6 Likes

Sånne som dager som dette er litt grunnen til at jeg har gått over til å sitte på mange aksjer.

Kjip dag i softox veies bra opp av sterk dag i ultimovacs. Unnet meg å prøve å ta litt extra i softox.

10 Likes

1 Like

Damn, skal ikke så mange sånne dager til

image

10 Likes

Hadde du hatt Nano, så ville det sett enda bedre ut :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

Hehe, det årna sæ uten. Men gøy å se NANO sterk på en fredag!

image

image

3 Likes

Skrapt en god del gevinst bort fra bordet i dag, ingen grunn til å være overmodig

1 Like

Hva ryker først, eller selger du jevnt over litt i alle posisjoner?

Litt jevnt over ble det. :slight_smile:

Men ikke bitcoin, pent med julerally til over 25.000

7 Likes

Gått gjennom uttellingen på fondene mine i år. Man gjør seg noen tanker om timebruken man har på denne hobbyen.

Man gjør jo det.

7 Likes