Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2 (TRVX) 1

Min personlige mening: ved veldig gode resultater i melo og meso står vi overfor monsteroppgang. Og snipp snapp snute så er Targovax kjøpt opp før julen ringer inn👍

5 Likes

Vi håper på positive resultater(kan ikke komme annet🤞), men det tar nok lenger tid for eventuelt oppkjøp

1 Like

Når forventes de neste studieresultatene for mesothelioma og melanoma?

4 Likes

Trvx må vel snart fylle på med penger?
Ser at de brenner 40 mill pr. kvartal, og de kan vel nå neppe ha igjen mer enn 60mill på bok.

IOVaxis kommer med 30 mill i julegave. Data er guidet før jul.

1 Like

Hvor lenge varte den opsjonen, egentlig?

12 mnd

kl1740 norsk tid Erik skal presentere??

6 Likes

Flott med 9 i kurs :slight_smile: Skulle gjerne sett den opp mot 12 da. Kommer sikkert om Kina-TG-dealen slår inn. Gz så langt @aborum og @Bob_le_Plast ^^

1 Like

@aborum, I was a little scared we would see a issue shares after closing time today 16:30 :scream:

1 Like

Det får nå være måtepå :smiley:

Markedet er af åbenlyse årsager opmærksom på selskabets finansielle situation; derfor vil flere sandsynligvis sælge ud på nuværende niveau (dvs. omkring 9,00) af frygt for at blive taget på sengen med en melding om emission og efterfølgende ørkenvandring - det forstår jeg godt.

Men skal man tolke på en række signaler fra ledelsen (særligt Øystein Sougs seneste præsentation), er der grund til at forvente, at de kommende meldinger vedr. kliniske resultater (særligt 2. cohorte melanoma) er af sådan en kvalitet, at de underbygger selskabets berettigelse og mulighed for at finansiere den videre drift …

  • på en langt mere attraktiv kurs eller
  • via alternative finansieringsmuligheder eller
  • udlicensiere IP eller
  • reelt sælge hele eller dele af selskabets (aborums absolutte favorit)

Jeg må være ærlig og sige at jeg flere gange har vurdere at sælge en pulje ud af porteføljen, netop for at være på forkant med evt. udvandende meldinger jfr. ovenstående, men så langt har jeg formået at bevare roen af den årsag, at jeg finder signalerne fra ledelsen svært beroligende omkring min position.

Spørgsmålet man må stille sig selv som investor er, om man reelt har taget del i ørkenvandringen bare for at sælge sig ud, akkurat få uger inden selskabet præsenterer dét, der angiveligt er de vigtigste kliniske data i selskabets historie?

Det er tidligere blevet nævnt, at så snart de institutionelle investorer for alvor melder sig i døren, så bliver der tale om en helt anden omsætning i aktien og dette sandsynligvis på langt højere kurser; øretrillere vil prompte blive decimeret i håbet om at trade et par ekstra kroner ind i porteføljen … når denne rykker, så bliver der tale om trading af blokke á 40 - 50.000 stk u. problemer.

Skal der partout hentes penge i markedet via en rettet emission (som jeg personligt foretrækker), er det min forhåbning, at ledelsen troligt afventer en stablisering af kursen i markedet og bruger dette som afsæt til at indhente den nødvendig kapital uden væsentlig rabat.

Registreringsstudier ligger forude …

7 Likes

Pff… gi blaffen i emi prat. Hvis dere tror de sitter på såpass gode melanoma data nå så må de annonsere disse før en eventuell emisjon og da går nok ikke kursen ned.

Her er en fersk presentasjon (dagens) med nye slides:

17 Likes

Man løber snart tør for superlativer … men det er sgu’ stærke sager, de præsenterer her.

12 Likes

Denne presentasjonen virker god og fokusert .

«BEST-IN-CLASS IMMUNE ACTIVATION

ONCOS-102 has clinically demonstrated the broadest and most powerful immune activation of any oncolytic virus, both as monotherapy and in combinations«

Vil si at dette er et ganske så sterkt statement fra selskapet. Ser veldig frem til kommende datapunkter!

33 Likes

(Deleted)

7 Likes

Dagens presentasjon

24 Likes

Erik Digman Wiklund leverer her et ægte homerun og jeg er på grænsen til at skifte hockey nr. på mine egne spillertrøjer til 52 … en udpræget professionel præsentation, der tydeligt kommunikerer direkte til BP.

these data are quite powerful and as far as we know, probably the most substantial clinical data that have been show in immune activation … for any oncolytic virus

Dette selskab bliver med garanti taget af børsen af BP (tipper på Merck).

17 Likes